Vera - Wommelgem

The King

Toogplakker
14 dec 2020
45
28
Welke dame dan? Geen idee...het was een heel bleke, kleine brunette die ook niet slank is en eruit zag alsof ze net wakker was. Niet iets waar je direct zin van krijgt

The King

Toogplakker
14 dec 2020
45
28
Dat weet ik niet en interesseert me ook niet. Ik vond haar niet aantrekkelijk. Ik reageerde op advertentie van Vera. Die is ondertussen ook van Redlights gehaald omdat ik ze gerapporteerd heb als fake

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
WS het deze dame die nu als Vera adverteerd?

Bijlagen

• IMG_8218.png
    IMG_8218.png
    629,6 KB · Weergaven: 314

friq

Snuffelaar
2 aug 2018
18
10
Hier ben ik van de middag even gepasseerd, ze stond al een tijdje op m'n radar, maar nooit niet kunnen gaan. Ik moet wel zeggen dat de foto's mooier zijn dan in het echt. Voornamelijk haar lichaam zie je dat ze kinderen heeft gehad, dus ik vermoed dat deze foto's van haar begin carrière zal geweest zijn.

Op zicht was de date niet slecht, ik was wel eerst weer weg gereden, want ik kreeg geen response meer aan de parking en daar wat zaan draaien doe ik nu ook niet, dus was terug vertrokken. 15min later berichtje dat ik mocht langskomen. Ik was nog in de buurt, dus ikke mijne zak daar toch gaan leeg schudden.

De date zelf was niet spectaculair, maar voor de prijs kan je moeilijk sukkelen

Justafuck

Toogplakker
29 aug 2018
161
50
Heb ook een testritje gemaakt, maar overweeg geen herhaling. Niet echt mijn type en (maar dat zijn we daar gewend) heel passief.

Zak leeggeschoten in haar garage.

creampiecouple2k

Ervaringsdeskundige
21 dec 2023
319
202
Ik heb haar vorige week ook bezocht toen ik van Mechelen kwam, was 100 euro all-in, probleemloos mijn zaadjes in haar kutje kunnen deponeren.
Ze zou nog tot deze week blijven vertelde ze.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
446
189
Klopt maar toch raar op sexjobs en redlights 2 verschillende Vera in zelfde ontvangst hotel

Terug
Naar boven