Vera - Nijmegen (vh Arnhem)

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ik reageerde op het €350 verhaal, terwijl ik een ander prijs opgegeven kreeg.

Nee het is niet een normale prijs en iedereen kan voor zichzelf bepalen of hij dit wil betalen of niet.

En wat in de advertentie staat klopt schijnbaar niet wanneer je er op WhatsApp naar vraagt.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Ik reageerde op het €350 verhaal, terwijl ik een ander prijs opgegeven kreeg.

Nee het is niet een normale prijs en iedereen kan voor zichzelf bepalen of hij dit wil betalen of niet.

En wat in de advertentie staat klopt schijnbaar niet wanneer je er op WhatsApp naar vraagt.
Wat ze op Whatsapp zegt en wat ze uiteindelijk vraagt als je er bent is de vraag.

pzcfreak

Snuffelaar
1 jun 2020
8
4
Vera weer met een vol mondje en kontje kunnen achterlaten. 250 euro betaald en ontvangst in vdv cuijk.

Ik blijf d'r top vinden.

• Like
Waarderingen: doc

Dnz88

Toogplakker
18 mrt 2024
42
16
Dit zijn idd de normale prijzen die ze hanteert. 3 weken geleden ook 250 betaald.
350 is voor de "nieuwelingen" die niet kunnen onderhandelen zei ze. Blijft een leuke meid.

Ze werkt nu met Ramona en drugsvrij volgens mij.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Dit zijn idd de normale prijzen die ze hanteert. 3 weken geleden ook 250 betaald.
350 is voor de "nieuwelingen" die niet kunnen onderhandelen zei ze. Blijft een leuke meid.

Ze werkt nu met Ramona en drugsvrij volgens mij.
Ze doet dit om iedereen het gevoel te geven goedkoper uit te zijn. Haar klanten liepen door haar hoge prijzen terug. Nu lijkt het of je goedkoper mag maar je betaald nog steeds een zeer hoge prijs voor ontvangst op een camping met een dame die zich niet test. Als ze in haar stemming is het een geweldige beleving, maar soms ook niks mee aan te vangen. Moe , drugs enz. en soms een besmetting.
Verleidelijke dame maar mij ziet ze niet meer.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ze is nu in Eindhoven op het Baekelandplein. €200 voor 30 minuten zc.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Ze is nu in Eindhoven op het Baekelandplein. €200 voor 30 minuten zc.
Komt ze nu in Eindhoven de prijzen ook al opdrijven, hoop niet dat het bekend wordt bij andere meiden daar.
Ben er al een tijd niet meer geweest maar een maand of 5 geleden lukte nzc daar nog voor 100 a 150,- .
Maar je moet er dan wel zeer discreet voor zoeken.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Dit bericht is gerapporteerd.
Komt ze nu in Eindhoven de prijzen ook al opdrijven, hoop niet dat het bekend wordt bij andere meiden daar.
Ben er al een tijd niet meer geweest maar een maand of 5 geleden lukte nzc daar nog voor 100 a 150,- .
Maar je moet er dan wel zeer discreet voor zoeken.
Welke dames doen op plein aan bare

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Volgens de locatie in maps die ik ontving op 17-5.
Weet niet of dit het precieze adres is.

pzcfreak

Snuffelaar
1 jun 2020
8
4
Dame weer bezocht in een hotel en het was weer feest. Ze geeft zich helemaal aan je over je laat je lekker doen waar je zin in hebt. Heb haar weer helemaal onder het sperma en 250 euro rijker achtergelaten.

Gerrit78

Snuffelaar
25 aug 2025
8
2
Heeft iemand info over Vera ? Of ze nog in Nederland is of tijdelijk op vakantie in haar thuisland. Een keertje mee gedate en ze was altijd samen met Ramona . Ze vertelde mij dat ze dit tot haar 25ste wilde blijven doen dus nog 1,5 jaar dus ik denk dat ze nog wel actief is of wel weer zal gaan worden. Dit is mijn 1ste dag dat ik lid ben van dit forum ik wist ook niet dat dit bestond. Vandaar ook geen recensies van mij over haar.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Ben blij dat ze opgehoepeld is.
Soms actief, soms een levenloze zak afhankelijk of ze gebruikt had en iedere keer de prijzen verhogen.
En in de recensies is ook terug te lezen dat er serieus mensen bedreigd zijn en het geld niet terugkregen. Dus het was ook nog maar net met wie ze samen was. En ook een soa verleden waarop ze niet eens reageerde. Kortom knappe meid maar niet te vertrouwen.

Gerrit78

Snuffelaar
25 aug 2025
8
2
Ik snap jouw reactie wel James als ik lees wat jij met haar heb meegemaakt.
Ik had een totaal andere ervaring. Ik vind haar een gezellige lieve en best een knappe meid. En voor mij is ze superstrak van ondere . Ik vond het wel geil als ze bovenop mijn pik wilde gaan zitten dat ze even moest worstelen om hem erin te krijgen. Maar het deed haar geen pijn als ie erin zat want dat vroeg ik haar ook en ik wilde haar ook zeker geen pijn doen . En als ze mij begon te pijpen die kleine handjes die net niet rondom mijn pik konden en dat mijn eikel net in haar kleine mondje paste vond ik een geil gezicht.
Hopelijk komt ze nog terug maar ik vrees van niet

Terug
Naar boven