Vera - Nijmegen (vh Arnhem)

Died1234

Toogplakker
16 jun 2021
110
47
Heb afspraak vandaag om 17:00 ben benieuwd. Mocht iemand in de tussentijd ervaring hebben hoor ik het graag

Died1234

Toogplakker
16 jun 2021
110
47
toen ik in Arnhem aankwam reageerde ze niet meer. Dus uiteindelijk niks geworden. Uiteindelijk iets anders geregeld voor een goeie wip

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Iemand anders nog ervaring? Advertentie ziet er veelbelovend uit maar twijfel een beetje aan de recensies van Kinky.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ziet er lekker uit. Die kinky reviews....tsja. geen idee. De reviewers hebben ook andere dames beoordeeld. Maar misschien horen die wel bij t zelfde clubje. Vaak is het helaas zo dat bij dit soort aantrekkelijke dames het gewoon fake is of je krijgt niet de dame van de fotos. Alle zg controles van kinky ten spijt

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Ben 2 weken geleden bij deze dame geweest toen ze nog in Arnhem zat. Communicatie verliep vlot en soepel. Ontvangst was in bungalowpark net buiten Arnhem. Bij aankomst bleek dat ze met nog meerdere fames in de bungalow zat.
Wassen werdt niet omgevraagd en een doekje was genoeg. Dame heeft echt wel een lekkere body.
De tijd die ik met haar doorgebracht heb was top. Ze doet alles vol overgave, 100%. Tongzoenen, standjes, etc en bij intern doneren kreeg ze een lach op haar gezicht.
Ga zeker nog keer terug.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
@Titlover Was de prijs all in? Meer dan €150 bare betaal ik niet voor een half uur

Brabo Bare

Toogplakker
26 mei 2015
98
9
Edit moderatorteam: link verwijderd na samenvoegen van de topics.

@DePiet Volgende keer even de zoek functie gebruiken. Loopt al een draadje van XXX

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 38209

Toogplakker
21 jun 2023
57
30
Ik begrijp werkelijk niet dat deze dames nog klanten hebben. Vera, Celine, Mimmi, allemaal van de prijsopdrijvende categorie. Dat iedereen aan dit dure grapje nog meedoet terwijl er hele knappe meiden zijn met betere diensten en voor een reële prijs.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Geef Jan groot gelijk , de prijzen zullen blijven stijgen zolang er mannen/vrouwen zijn die deze prijzen accepteren

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Ik ook, maar als hij zegt dat hij knappe meiden kent die voor schappelijke prijzen bare gaan dan mag hij ze gerust delen.

Voormalig lid 38209

Toogplakker
21 jun 2023
57
30
Kijk gewoon op sexjobs of kinky staan er genoeg op. En als je uit de omgeving Nijmegen komt. Duisburg is dichtbij met een beetje zoeken 50,- . En kelly in Hoenderloo al eens geprobeerd? Anders dan je mogelijk zou vermoeden een knappe dame. 60,-

Voormalig lid 43771

Snuffelaar
17 apr 2024
6
10
Ben 2 weken geleden bij deze dame geweest toen ze nog in Arnhem zat. Communicatie verliep vlot en soepel. Ontvangst was in bungalowpark net buiten Arnhem. Bij aankomst bleek dat ze met nog meerdere fames in de bungalow zat.
Wassen werdt niet omgevraagd en een doekje was genoeg. Dame heeft echt wel een lekkere body.
De tijd die ik met haar doorgebracht heb was top. Ze doet alles vol overgave, 100%. Tongzoenen, standjes, etc en bij intern doneren kreeg ze een lach op haar gezicht.
Ga zeker nog keer terug.
Ik hoop voor je dat een volgende keer niet tegen gaat vallen.

Mogelijk was het onderstaande toen jij er was nog niet aan de orde. Maar hygiene is er niet en het clubje rondom Mimmi vertonen tekenen van drugsgebruik.
De ogen van deze dames en plekken op hun huid zegt genoeg.

Mij zien ze niet meer.

Terug
Naar boven