Venus - Hoevelaken

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
https://www.kinky.nl/advertenties/4338501-venus

Bait and switch, Venus adverteert niet met NZC, maar als je haar een appje stuurt krijg je de prijslijst waar neuken zonder condoom 50 euro extra kost. Gok gewaagd, afgesproken voor een uur NZC, schade zou €200 zijn, beetje argwanend vanwege het Duitse nummer. Kwartier later dan gepland aangekomen bij een hotel net buiten het centrum van Hoevelaken. Zonder problemen langs receptie. Date begon goed, het is de dame van de foto's, te zien aan het ringetje om haar rechter wijsvinger, helaas spreekt ze geen Nederlands, Duits of Spaans en welgeteld vier woorden Engels, communiceren moet dus via een app. Actie in de taxi: even opfrissen, redelijk tongzoenen, pijpen, beffen, ze is fris. Maar dan haalt ze haar telefoon tevoorschijn en laat via de vertaal app weten dat ze niet aan de anti-contraceptie is en dat ze alleen met condoom wil neuken, belooft een massage en €50 terug te geven. Ik dacht, 他妈的 (verdorie)! Nouja, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken, dus met condoom geneukt, ook nadat ik de dame uitlegde, dat ik met condoom heel moeilijk klaarkom. Massage daarna was in orde, beter maar zeker ook slechter gehad, al ben ik daarmee niet vreselijk verwend (tips voor Dames in het midden van Nederland zijn welkom via privébericht).

Jammer dan, uiteindelijk na discussie €50 teruggekregen, ondanks dat ze me nog eens €10 probeerde af te troggelen omdat de prijs op kinky €160 is, maar ze in de app gewag maakte van €150 per uur.

Pluspunten: dame van de foto's, fris, doet goed mee, neemt initiatief, gelegenheid om je op te frissen. Niet het idee dat ze met een planner werkt maar dat kan ik uiteraard mishebben.
Minpunten: Oplichterachtige trekjes, geen NZC, spreekt vloeiend Mandarijn en een beetje Cantonees (maar daar hebben we als Nederlanders niet vreselijk veel aan).
Herhalingsgevaar: niet accuut aanwezig, voor het geld echt een prima date als je NZC niet vreselijk belangrijk vindt en graag eens een kleine Chinese aan je leuter rijgt.
Overigens ook geen spijt van.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Dank voor je ervaring. Scheelt ons weer een kat in de zak vinden. Balen dit altijd. You paid the price. Hoop dat je een goede ervaring krijgt om deze te corrigeren.

Doet me nu denken dat ik standaard altidj vooraf dat de date begint nogmaals de afspraken moet gaan herhalen. Ben er ook ozo vaak ingetrapt maar dat werkt vaak wel. Nig niet betaald en geen kleren uit kun je nog enigszins weglopen zonder al teveel stennis.

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
Ja, wel zo verstandig om te herhalen wat afgesproken is, dat heb ik gisteren ook gedaan, via een vertaal app in het Chinees nog wel. Alles was helemaal prima en de dame was overal mee akkoord, tot ze haar telefoon pakte. Vandaar dat ik begon met bait and switch ;)

Lanvin

Snuffelaar
17 okt 2023
5
0
Ben erg benieuwd naar uw mening over hoe de dame eruit zag was?

Was het een parel van een dame? Of beneden 6/10?

Ben namelijk van plan om een afspraak te maken met Venus

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Travelert : Echt man dit maakt me zo pissig. Dus zelfs alles van tevoren gecheckt. Snap bait en switch zekers nu ja. Linea recta naar de beerput met deze!!!

@Lanvin : Weet je het zeker???

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
Ben erg benieuwd naar uw mening over hoe de dame eruit zag was?

Was het een parel van een dame? Of beneden 6/10?

Ben namelijk van plan om een afspraak te maken met Venus
Dat is allemaal erg arbitrair; wat ik prachtig vind, vindt een ander misschien foeilelijk. Als je de dame van de foto's treft, is het een kleine aziatische die de 40 gepasseerd is, dat betekent, dat het allemaal niet meer zo strak is, ze heeft wat rimpels. Haar borsten zijn echter groot en stevig (voor aziatische begrippen althans), maar ze hangen en ook daar is duidelijk, dat de jaren beginnen te tellen, daarnaast is ze slanker dan de foto's doen vermoeden.

@Moderator : mag deze naar de beerput? Deze dame is simpelweg niet goed genoeg voor de NMC rubriek, plus wat ik eerder vermeldde over oplichterspraktijken.

Terug
Naar boven