Veel Roemenen in advertenties

johanpaenen

Snuffelaar
14 nov 2018
19
0
Ik weet niet hoe het met mijn collega's zit, maar ik zie steeds meer en meer Roemenen op oa. Redlights verschijnen. Vaak ook nog eens vol tattoos geschilderd, en met de meest ordinaire foto's die je je maar kan voorstellen. Dat is helemaal niet mijn ding voor het "wandelen" en het bezoeken van dames.

Waar zijn al onze Belgische meisjes gebleven? Ik heb de indruk dat "afspraakjes" en "redlights" enkel draait op zeer laag bij de grondse buitenlandse meisjes, ook veel Russen tegenwoordig die ook geen smaak blijken te hebben. Enkel de Chinese meisjes blijken nog enig idee te hebben van verleidelijke foto's te maken en er niet uit te zien als super slette bakken.

Waar gaat dat eindigen? Ik ga vaak naar Berlijn, en daar op straat hebben de Roemenen het ook zo goed als volledig overgenomen, zwaar opgemaakt, vol tattoos ... onbegrijpelijk.

A

Anonymous

Guest
Vooral de vele tattoos valt inderdaad ontzettend op en dat is eigenlijk sinds de pandemie gaande, want daarvoor was het toch een stukje minder. Wat het aantal Roemenen betreft, dat klopt wis en waarachtig. De Oost-Europese dames en dan met name de Roemenen nemen de markt compleet over, maar dat is iets dat al vanaf het einde van de vorige crisis aan de hand is en langzaam is gaan excelleren. Bij die dames heeft het veel redenen: geen opleiding, arme leefomstandigheden en wat vooral enorm speelt is het feit dat de ene de andere aantrekt. De dames boeren hier heel goed en kunnen binnen een jaar of 3 tot 5 goedkoop een huis en auto kopen in Roemenië, een eigen zaakje beginnen en verder hebben ze geen zorgen voor de rest van hun leven. De dames zien dat bij elkaar en voordat je het doorhebt zit hier een heel leger en het vervelende nieuws is...... het zullen er heus niet minder worden, sterker nog...... het worden er nog veel meer, want de macht der getallen hou je ook in dit geval absoluut niet tegen met welke wetgeving dan ook!

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Bulgarije en Hongarije doen het de laatste jaren beter economisch dan Roemenie. Dat zal ook spelen. En Orban heeft in Hongarije alle gypsies verstoten en weggepest, die zijn voor 90 pct terug naar Roemenië verkast. Dat zal ook meespelen

Meer Hongaarse en Bulgaarse meisjes hebben hoger onderwijs genoten, die laten hun ook niet meer manipuleren door hersenloze pimps.

Albanie geraakt maar niet in Europa, dus dat gedoe met toeristenvisa blijft. Albanese meisjes werken ook liever als serveus in de steeds talrijker Albanese cafes

Blikft dus enkel nog RO over...

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Dat Oost-Europese dat vind ik niet zo opvallend. Dat is al heel lang zo. Net zoals foto's die de dame van haar beste zijde laten zien, terwijl de werkelijkheid tegenvalt. Dat is ook van alle tijde. De dames gebruiken ook al heel lang een rode lamp omdat ze onder dat licht beter ogen. Wat mij veel meer stoort is dat er enorm veel fake is en dat er enorm veel oplichtingsadvertenties zijn.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Denk dat we mogen stellen dat we steeds vaker onze centen op zak houden bij gebrek aan...

Staat nu wel los van nzc, maar vroeger had je (ik spreek nu over België) diverse privé-huizen met degelijke service en mooie meisjes. Een uurtje kostte je 150 eur.
Allemaal voorbij.

De scène is veranderd en niet in ons voordeel.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Helaas, inderdaad heel dikwijls attitude van 'take the money and run'

Wat me ook verontrust: het betert niet, wordt steeds erger. Covid heeft ook niet geholpen, integendeel, veel dames willen hun schade van de afgelopen 8 maanden op enkele weken inhalen.

Ik ga ook een tijdje passen en afwachten ;)

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Klopt volledig je kan blijven scrollen en niks tegenkomen...eigenlijk zou ik al betalen om al die advertenties niet meer te moeten zien.
En meestal hebben de Roemeense dames iets van 1* komen en buiten.

Deket

Toogplakker
16 nov 2018
115
2
Ken het land zeer goed.
In tegenstelling tot een aantal andere oosteuropese landen,zeker Polen,dat welvarend aan het worden is,blijft Roemenie economisch achterop hinken
Ik vind het een prachtig land met ongerepde natuur maar de steden hebben veel uniforme sociale woonblokken,een erfenis van het communisme
Sinds de toedreding tot de EU,nu bijna 15 jaar geleden kunnen de Roemeentjes onbeperkt rondreizen in Europa en de kindjes van de jonge moeders worden in de Karpaten vaak bijgehouden door de grootouders

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Om over de Chinezen nog te zwijgen.. vraag mij soms af :zijn dit dan vluchtelingen?

Aj80

Snuffelaar
11 jun 2021
2
0
Ik ken enkel redlights en afspraakjes (maar deze tweede lijkt zo amateuristisch)
Zijn er nog andere sites met advertenties?
Mvg.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Denk dat redlights de meeste bevat. Toch voor belgie.
Er is ook nog deernes.com schatjes.net en en paar andere
Pinkpages is zo goed als dood denk ik

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Denk dat redlights de meeste bevat. Toch voor belgie.
Er is ook nog deernes.com schatjes.net en en paar andere
Pinkpages is zo goed als dood denk ik

johanpaenen

Snuffelaar
14 nov 2018
19
0
die roemeense import heeft ook totaal geen smaak, opgemaakt, walgelijke houdingen in foto's, ik vraag me af welk idee die hebben van de smaak van de Belgische man. En de regering, die laat maar betijen... als je nu gaat wandelen in het schipperskwartier of in Gent glazen straatje... probeer er maar eens een vlaams meisje te vinden. Zo goed als onmogelijk.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
johanpaenen zei:
die roemeense import heeft ook totaal geen smaak, opgemaakt, walgelijke houdingen in foto's, ik vraag me af welk idee die hebben van de smaak van de Belgische man. En de regering, die laat maar betijen... als je nu gaat wandelen in het schipperskwartier of in Gent glazen straatje... probeer er maar eens een vlaams meisje te vinden. Zo goed als onmogelijk.
Voor Roemeense dames is dit vrij normaal hoor, dat is hier in het echt ook zo. (aléé 50%) totaal niet mijn ding maar soms wel lekkere grietjes hoor.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
johanpaenen zei:

Ieder zijn zin maar ik vind een hoerige look wel iets hebben.

A

Anonymous

Guest
johanpaenen zei:

Hoewel ik ook redelijk wat Roemeense dames gehad heb en er ook best goede tussen zaten is het merendeel gewoon bagger te noemen! Roemenië is een gigantisch groot land en de prostitutie tiert daar weelderig, maar niet alleen in het land zelf, ook daarbuiten. Hun doel is altijd een huis, een dure auto kopen en een eigen bedrijfje starten met het geld wat ze hier verdienen en dat lukt velen waardoor andere meiden dat zien en dan ook hier naartoe komen. De tijd dat er allemaal pooiers achter zaten is allang voorbij. Dat zal bij een enkeling nog zo zijn, maar de meesten komen op eigen houtje na te zijn ingelicht door andere meiden die lopen te pronken met mooie spullen, een nieuw huis, auto etc.

Het lastige voor ons wandelaars hier in het westen is dat de meiden die het voor elkaar hebben teruggaan naar Roemenië en lopen te vertellen dat het geld hier tegen de plinten klotst, wandelaars hier maar dom zijn en alles geloven, ze makkelijk nepfoto's kunnen uploaden op diverse websites en wanneer de klant er eenmaal is vanwege geilheid toch niet meer weggaat wanneer blijkt dat de foto's niet overeen komen en als klap op de vuurpijl vertellen ze ook nog dat ze klanten z.s.m. de deur uit moeten zien te werken wat bij de meesten ook lukt, omdat er geen tijd te verliezen valt met het verdienen van zoveel mogelijk geld en er zo min mogelijk voor te hoeven doen!

Nou en Roemeense dames trekken op die manier ook meiden uit Rusland, Polen en Bulgarije aan en voordat je denkt zit het gehele Oostblok hier waardoor de overheidsinstanties door het bos de bomen niet meer zien en het dweilen is met de kraan open. De grip zijn ze volledig kwijt en treden alleen nog op bij gemelde misstanden of wanneer ze toevallig zelf iets tegen het lijf lopen, voor de rest hebben de dames compleet vrij spel en dat zal alleen maar erger worden, want het aantal dames dat hier naartoe komt zal steeds meer worden!

Terug
Naar boven