Vannah - Wommelgem

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Deze zwarte schone dook vandaag weer op op RL.

Niet geaarzeld en meteen een afspraakje gemaakt. Wat een topdate!

€110 voor vluggertje zc, incl. klaarkomen in dat heerlijke, zwarte poesje met roze binnenvoering 🤤

Bij binnenkomst even opgefrist, op bed gaan liggen, waarop het feest kon beginnen. Ze pijpt zalig, met veel gevoel, ongehaast en lekker nat. Ze weet ook goed haar tong (incl. Piercing) zeer goed te gebruiken.

Ze pijpte me precies goed, zonder mij meteen naar een orgasme te leiden, maar waardoor mijn jongeheer wel zeer hard werd. Dit heeft ze zo'n 5 min gedaan, waarna ik aanstuurde op het stootwerk.

Haar in missio gelegd, en hem lekker diep naar binnen geduwd. Hij schoof er goed in, met een beetje gezonde weerstand (ze is héérlijk strak).

Na een tweetal minuutjes aan een stevig tempo haar heerlijk strakke gleufje te hebben geneukt, haar zalig diep volgespoten met mijn zaad.

Bij het terugtrekken kon ik het er heerlijk zien uitlopen. Ze bleef nog even liggen, waarop ik haar lipjes een beetje uit elkaar trok, om zo mijn witte pap in dat prachtige lichtroze kutje te zien zitten.

Bij het opstaan liep er nog wat uit, en kon ik ook zien dat het heerlijk naar achteren tussen haar billen was gelopen. Wat. Een. Geil. Wijfje.

Na wat te hebben bijgekletst (ze spreekt perfect Nederlands), afscheid genomen en huiswaarts gekeerd. Één van de beste bare ervaringen toe nu toe, echt een topper deze meid.

Mij ziet ze absoluut nog terug!

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Ik vond ze best een aangenaam snoetje hebben, of ze mooie borsten heeft, kan ik voor jou niet zeggen @KLOMPENBOER.

Ik houd van kleine tietjes (en die heeft ze), dus ik vind ze mooi. Maar als je van grote tieten houdt, is dit het foute adresje.

Verder heeft ze ook tepelpiercings en wat tattoos.

Terug
Naar boven