Vanity - Tilburg

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, er zijn er die overal op kicken, tjeemig.
Dit is toch wel erg maar vooruit, ieder zijn ding.
Maar voor die prijzen kan je toch beter krijgen.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Klopt maar er zijn er die het niet uitmaakt ik laat ze links liggen net zoals inge uit neunen maar ieder zijn ding

Voormalig lid 40390

Toogplakker
25 okt 2023
51
11
dat persoon beweert dat ie vrouw is
maar ik zweer ik zag een snor
Weet je zeker dat het in de juiste topic zit
kan iemand navragen
ik denk dat het bij "Trans" topic hoort te staan… Okey fijn
Ik vraag het wel na hoef jij niet te doen 👇🏿

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik moet Xovic bijtreden, op de laatste foto lijkt wel of hij/zij een snor heeft..

4fun

Sexfan1998

Snuffelaar
1 feb 2022
8
14
Vorige week geweest bij deze dame, ze is erg oud en broodmager en redelijk uitgehold aan de onderkant. Ze vroeg 130 voor nzc voor een vluggertje en dat was het ook ik moest snel komen want de volgende stond klaar.
Herhalingsgevaar zeer laag

trgs69

Snuffelaar
20 okt 2024
23
28
Ook bij haar geweest voor een wapdate, tikkie overgemaakt zodat zij coke kon regelen, ik wachten vlakbij de ontvangstlocatie kon ik al merken dat het chaotisch werd op de app en toen ging het belletje bij mij. JUNKIE! Dus na 35 minuten in de auto gezeten te hebben kon ik naar binnen, matras op de grond, junk achtig type dus ik vroeg waar is de coke? Zij: welke coke? Ik laat de app zien, ojaaa vergeten.... Dus die 50 was ik sowieso al kwijt en had afgerekend bij der en ze liep telkens heen en weer en kwam terug met een glas wijn en dan zegt ze doodleuk ik drink geen alcohol hoor en tankt zo die glas naar achteren, toen liep ze weer weg en schreeuwde op de gang ja de volgende klant komt eraan hoor!, ik zag mijn geld in haar tas liggen ik heb alles gepakt en ben zo weggelopen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Jij hebt het juiste gedaan (wel je geld terug gestolen maar dat zou ik ook doen)
Oppassen met zulke grappen.

Terug
Naar boven