Vanessa (vh Brianna) - Wageningen (vh Harderwijk)

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik had dr ook al geappt vorige week. Maar niks geen reactie. Ze is niet heel knap maar ik vind dr borsten heerlijk

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Advertentie zegt "new girls". Zouden er best meer kunnen zijn. En of de plaatsnaam klopt is tegenwoordig ook nog maar de vraag. Huis van de foto's is wel heel erg kaal.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik had eindelijk een reactie terug. 150€ voor een uur all in. Even later stuurt ze een app. Dat ze zo druk is, en zeker wou weten dat ik kwam. Wou ze een tikkie sturen van 50€. Als het weer te mooi is. Dan is het ook weer te mooi om waar te zijn. Ze zit zogenaamd bij het het bekende hotel met de grote vogel op het dak. In Harderwijk.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Daar trappen wij niet in. En als je appt dat je in de buurt bent/woont en er binnen een kwartier kunt zijn, dan hebben ze vast wel weer een andere smoes.

Dalinho010

Snuffelaar
7 okt 2019
1
0
Bij mij vanavond hetzelfde . Geappt om een afspraak te maken om bij mij langs te komen. Zou 150 per uur zijn incl.all services. Maar moest wel 50 euro overmaken. Toen ik reageerde dat ik alleen cash heb, kreeg ik "bye ". Nja dan niet.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Eigenlijk moeten we met ze alle appe dat ze /hij overspoeld word het zijn vieze oplichters en waarschijnlijk jonge broekies

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Ik vind haar op de foto's wel de moeite waard. Jammer dat er geen tongzoenen in haar lijstje staat. Benieuwd naar ervaringen

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Edit moderatorteam: topics samengevoegd én link verwijderd.

Idd zelfde als xxx
Svp samenvoegen.

Laatst bewerkt door een moderator:

bareneukert

Snuffelaar
1 feb 2018
4
1
Ben hier vorige week geweest in Wageningen. Geen vooruitbetaling oid.
Dame lijkt redelijk op de foto's maar wel wat slonziger. Basisprijs is 150 , alle extra's 50 euro per item...
Hygiene matig, forse roker ook, dus voor mij geen herhaling.

Terug
Naar boven