Vanessa(& Sarah) - Antwerpen (vh Diest)

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Denk da het nie veel soeps is
Paar keer gestuurd maar steeds reacties waar geen touw aan vast te knopen was
En prijs overdreven duur
Voor elke zotte ding vraag ze 20€ meer

Voormalig lid 14571

Toogplakker
4 nov 2019
163
68
En toch zijn het lekkere jonge meisjes, ik heb eens videocall gedaan. Lagen samen in bed. Best geil. Sarah (de Marrokkaanse) doet zonder maar zonder cip. Vanessa enkel bij soa-vrij attest 🤦🏻‍♂️

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste KLOMPENBOER,
Als je sinds 2021 al lid bent mogen wij toch wel verwachten dat je weet HOE je een bericht moet plaatsen.

Neem volgende punten nog maar eens door, deze helpen om een bericht klaar en duidelijk te kunnen posten.
- Start GEEN nieuwe topic zonder eerst volgende punten uit te voeren.
- Gebruik de 'zoekfunctie' die rechts bovenaan staat. Typ de naam of plaats in het zoekvak en klik op het vergrootglas.
- Maak minstens één of meerdere 'printscreens' van de advertentie/bekendmaking en zet die erbij in het bericht (Kijk hier hoe je dit gemakkelijk kan doen)

Je onderwerp is inmiddels al verplaatst naar het juiste onderdeel.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

nzcalltheway

Toogplakker
8 feb 2023
143
70
Ook paar dagen terug afspraak met deze dames. In eerste instantie leek het om twee ontvangende te gaan en later weer om een en daarna weer twee. Hoewel beide aantrekkelijk zijn wou ik eerst voor Sarah gaan. Echter ook het adres sturen duurde eeuwen. Zelfde traagheid en moeizame correspondentie betrof de prijsstelling. Onderweg kreeg ik nog een app met daarin een vreemde reactie waardoor ik ben omgekeerd. Zou prima adres kunnen zijn maar kans is groot dat je voor niks hebt gereden.

Terug
Naar boven