Vanessa - Rotterdam

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/9101701-vanessa

Een venezolaanse zorg dat je Spaans spreekt anders sneeuwt ze je onder!

Engels op app allemaal via translate toen ik op Spaans overschakelde werd het voor haar ook makkelijker

In Rotterdam aangekomen parkeer de rechterzijstraat redelijk wat plek, locatie, prachtig appartement daar verblijven 2 transen 1 dame

Deur open staat daar in een minirokje en een topje daaronder bengelt al die halfstijve pik tongzoenen hartstochtelijk ondertussen die pik in mijn hand stijver maken, ontegenzeggelijk de dame van de wederzijds kurken begon ze heftig te tongzoenen handjob finiste ze heftig de stralen sporen omhoog ff die hele schone kont likken klabats boem tot de wortel er in en spoot heel die venezolaanse kont helemaal vol

Ik vroeg om samen te douchen, daar elkaar heerlijk opgegeild we liepen de douche uit beide keihard en op het bed ging ze met haar kont zo op mijn kei en keiharde pik zitten en nog een keer volgespoten Vanessa kirde het uit van geilheid

1: vanaf het begin duidelijk zijn ze wilde de telefoon pakken meteen zeggen dat je dat niet wilt in het Spaans en ook uitleggen waarom je dat niet wilt

2: verder niks op aan te merken maar laat je niet ondersneeuwen

Bern

Toogplakker
7 jun 2018
61
9
Wat bedoel je met ondersneeuwen vind het een leuke maar onduidelijke recensie

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Precies dat at relax Alex zegt vanaf het begin duidelijk zijn ik durf het zelfs zo te stellen als je geen Spaans spreekt niet gaan, spreek je Spaans dan neuk je een latina trans kont geheel Bare en die kont spuit je helemaal vol

Terug
Naar boven