Vanessa - Charleroi (Parking Rue des Rivages)

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Ik zie dat er nog geen artikel bestaat omtrent straatprostitutie in Charleroi en zal er bij deze verandering aan brengen.

Vanessa heb ik ontmoet op de parking van rue des rivages (klik op kaartje hier beneden om te vergroten)
- Looks: Bruin haar, mager, knap gezicht, junkie (vlekken op huid, tandproblemen etc..)
- Nationaliteit: Belgisch
- Leeftijd: 40-50
- Prijs: 20 euro pijpen, 40 euro neuken, 50 euro neuken inclusief anaal

Haar broer (een ouwe dikke man) zit in een auto op de parking te wachten dat alles goed verloopt.
De sex kan plaatsvinden op de parking (echt niet discreet), in je auto of in een bos. Met dit mooi weer heb ik wel zin in een wandelingetje door het bos :D Ze stapt in mijn auto en leidt mij naar het bos aan de voet van de "Terril des Piges".
Onderweg vraag ik haar wat mogelijk is. Ze neukt graag zonder condoom en vraagt hier geen extra voor ;)

We stappen het bos binnen. Er staan tientallen tenten van daklozen en overal afval. Een toestand die je amper voor mogelijk houdt, maar in Charleroi kan alles. Ik vraag haar om eventjes verder te stappen (geen zin om het voor de daklozen te doen of om overvallen te worden).
Ze buigt naar vooren en doet haar rokje omhoog, waar ze geen slipje onder draagt. Ik steek mijn tong diep in haar lekker kontje en lik het helemaal schoon. Hier krijg ik een harde paal van dat ik tegen haar heerlijk poesje wrijf :D
Gezien de duidelijke gezondheidsrisico's beslis ik om toch een condoom aan te doen en steek ik mijn lul diep in haar kut.
Na een aantal minuten heerlijk batsen kom ik klaar en breng ik de schone deerne terug naar de parking waar ik haar gevonden heb.

Er staan regelmatig dames aan deze parking of op de "Quai Paul Verlaine", langs de gebouwen van de TEC, vaak junkie.
Rond het rdv hotel "LePink" op Quai Arthur Rimbaud staan ook altijd dames, meestal Oost-Europees.
Als je van avontuur houdt en van "dirty sex" is Charleroi zeker een leuk speelterrein. De verloedering van de stad, de roestende hoogovens en de terrils dragen enkel bij aan dit sfeertje, waar je van houdt of niet.

Klik op het kaartje hieronder om het te vergroten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gezien de duidelijke gezondheidsrisico's beslis ik om toch een condoom aan te doen en steek ik mijn lul diep in haar kut.

Misschien nog niet opgevallen, maar we zijn een neuken zonden condoom forum, dus bespaar je de moeite om met condoom verhalen neer te pennen, bij deze naar de beerput

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Ik wou enkel de lezers informeren van de mogelijkheid om zonder condoom te neuken, vandaar deze recensie :)
Dit is uiteraard enkel voor mensen die houden van dit type ervaring.

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Goeie recensie en denk niet dat deze de beerput in moet omdat er een condoom genoemd wordt. Mogelijkheden, dame en locatie worden genoemd, verder aan een ieder om deze info zelf in te schatten, maar waarbij duidelijk is dat nzc mogelijk is.

Terug
Naar boven