Vanessa (Bare GB) Rotterdam 18 -10 -'19 (en nog een heleboel dagen)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het was dus afgelopen vrijdag zeker gezellig en tot ieders verrassing en ook de mijne dat er na een uur een 2e dame mee ging doen.
Eerst nog wat aftastend maar al snel nam ze het heft (lees pikken) in handen ;)
Vanessa liet zich uiteraard ook niet onbetuigd want die kreeg het eerste uur de nodige pikken te verduren en werd goed gevuld.
De dames hebben nu besloten in september samen tegelijk een bare gangbang te gaan houden. datum en overige info volgt nog wel dus houdt Sexjobs maar in de gaten.
Hierbij ook nog wat spannende foto's. :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
sorry CWP, ik krijg ze niet allemaal in een keer bij mijn tekst. :roll:

Bijlagen

• 5.jpg
    5.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 113

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
mail ze maar ff LD en er zit als je een bericht typt en knop, Postimage............ of je sleept ze naar de post waar je in aan het typen bent...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat je mij mailde zijn geen foto's maar mini jpg'tjes LD ;-( ik heb ze er ingezet, maar een foto is ca 4 MB en niet 4kb :lol: :lol:

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Ik ga op 31/8 voor het eerst naar een gangbang met Vanessa (en Alicia). Voor zover ik op de foto's kan beoordelen, ziet ze er lekker uit. Alicia kan ik niet goed beoordelen. Heb er heel veel zin in.

Zijn er mensen die me kunnen vertellen hoeveel mannen er in de regel komen?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Enrico zei:
Ik ga op 31/8 voor het eerst naar een gangbang met Vanessa (en Alicia). Voor zover ik op de foto's kan beoordelen, ziet ze er lekker uit. Alicia kan ik niet goed beoordelen. Heb er heel veel zin in.

Zijn er mensen die me kunnen vertellen hoeveel mannen er in de regel komen?

Hoi Enrico,

Dat is nogal wisselend. Het kan nogal variëren. Doorgaans heel veel aanmeldingen maar doorgaans ook heel veel fakers die wel zeggen dat ze komen maar dan niets meer laten horen. Laatst bij een gangbang in Belgie waren er 30 maar ik denk dat je rekening kan houden tussen de 5 en 15. Liefst wat meer dan 10 want ja de dames moeten wel bezig gehouden worden met zijn tweetjes. :D En geloof me iedereen gaat leeg en voldaan weg ;)

P.s. Maandag wat foto's ip sj van Alicia hoewel die er ook mu op staan maar zijn wel actie foto's.

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Dank je lekker ding, weet ik een beetje waar ik op kan rekenen.

Heb er superveel zin in!

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hey lekker ding,

Ik ga nu ook maar eens de stoute schoenen aantrekken en voor m'n eerste gangbang.
Ik vind het wel spannend maar het moet er nu maar eens van komen.
Kan ik me via jou opgeven of via Sexjobs rechtstreeks bij Vanessa?

Greetz, Handy

A

Anonymous

Guest
beste, nzc forumleden,

Ik heb mij aangemeld voor deze gangbang, maar omdat ik nooit mijn smartphone naar gangbangs meeneem kan ik niet het adres krijgen heb wel een mail waar je moet zijn en dan moet je om 11 uur weer een mail sturen enz voor het echte adres maar omdat ik geen internet heb gaat dit niet lukken. graag zou ik met iemand mee willen lopen die ook naar deze gangbang gaat om 11uur als dit mogelijk is.

met veel dank,

barecreampie

berry_beekie

Snuffelaar
25 jul 2018
4
0
De laatste GB was weer heerlijk. Vanessa is gewoon top, super aardig, netjes en geniet zichtbaar ook. De sfeer was ook prima, gezellig en voor iedereen was tijd zat. Super nette locatie, handdoeken genoeg en ruimte zat om je op te frissen.
De tweede dame die eerst even niet durfde was ook geweldig, hele fijne verrassing ;).

Hoop er de volgende keer zeker weer bij te zijn, chapeau voor de organisatie, zo als dit hoort het te zijn! :cool:

Terug
Naar boven