Van wanneer spreek je van Bare

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
Gisteren was ik bij Private Girls in Wommelgem, wist zo hier komt geen Bare van, dus lekker lang gepijpt, erna lekker gebeft, en dan kroop ik naar boven, zeker mijn lul 5 min over haar klitje gevreven en toen de kop erin geduwd, nee nee mocht niet... terug gevreven en ik zei ik duw het kopje erin en dan eruit, zo gebeurd, toen pakte ze condoom, en....... Ben ik nu Bare geweest?? Nee......

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou hij stelt een serieuze vraag daar mag ie toch een serieus antwoord op verwachten, maar van wie die dat krijgt weet ik niet, maar niet van mij in ieder geval ;) :lol: :lol: :lol: :twisted:

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Wat je nu dus met een condoom gedaan hebt moet je de volgende keer zonder een condoom doen. Dan spreek je van bare :roll:

13 mei 2015
1.163
462
Je bent toch niet verwonderd dat ik 'verward' ben!

200w.gif

A

Anonymous

Guest
kater123 zei:
Gisteren was ik bij Private Girls in Wommelgem, wist zo hier komt geen Bare van, dus lekker lang gepijpt, erna lekker gebeft, en dan kroop ik naar boven, zeker mijn lul 5 min over haar klitje gevreven en toen de kop erin geduwd, nee nee mocht niet... terug gevreven en ik zei ik duw het kopje erin en dan eruit, zo gebeurd, toen pakte ze condoom, en....... Ben ik nu Bare geweest?? Nee......
En mogen we weten met welke dame dat was? :mrgreen:

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Een serieus antwoord op de vraag dan...

Ik vind van niet.
Voor mij is bare neuken zonder condoom, waarbij ik mijn zaadjes in het kutje mag achterlaten.

Kopje erin telt niet (voor mij dan)... :cool:

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
fastcarsnl zei:
Dus neuken zonder condoom en niet erin klaargekomen is niet bare?

Dat werd vroeger als volgt genoemd: Voor het zingen de kerk uitgaan. :cool:

Maar het is wel degelijk bare want bij veel recensies die hier staan wordt de zaad buitenboord gedeponeerd.

Terug
Naar boven