Van Goch, Goch

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vandaag onderweg naar Freude passeerde ik de grens bij bij Goch maar was verschrikkelijk moe en had geen zin verder te rijden. Vroeger kwam ik veel bij van Goch maar de laatste jaren minder. Reden is dat ze soms nogal lastig zijn met extra handdoeken enzovoort, de clubleiding zijn een beetje zeurpieten :evil: , Dat terwijl het best een heel mooie club is met redelijk eten en een lekker bietje.

Toch binnen gegaan, want ik weet dat er Natuurseks op de kaart staat voor 50 euro extra, maar mijn ervaring vroeg was dat het voor minder ook wel te regelen is. En daar gaat het toch om he mannen :mrgreen:

De club ligt een kleine 10 minuten over de grens bij Boxmeer en is gevestigd op een industrieterrein in Goch. Entree 30 euro en de prijzen van de dames vangen aan bij 20 minuten voor 35 euro, 30 minuten voor 50 enzovoort. Extra's zoals FT 25 euro en natuurseks 50 euro extra. Maar over de prijzen valt met de dame te onderhandelen op de kamer! De club is opgebouwd uit verschillende gebouwen die tegen elkaar aanlichten. Voor het nieuwe gedeelte is mooie geworden, restaurant, saunagebied met lekker hete sauna en een mooie buitenplaats. De bar ruimte is wat verouderd, maar prima banken en bar waar veel dames rondhangen. Ik was er op een dinsdag en er waren zeker 20 vrouwen.

Na een heerlijke douche bij een dame gaan zitten die ik nog kende uit YY en heb haar voorzichtig gevraagd of ze OA deed, en totaal onverwacht was het antwoord ja :eek: . 1-0 voor Mart, die had ik niet aan zien komen, dat het zo makkelijk ging. Links en recht wat geïnformeerd en er waren er meer die er niet moeilijk over deden. Maar let op dit is geen OA club, lang niet alle dames deden het. Ik heb er tien gevraagd en 4 gaven een positieve reactie.

Dames die possitief reageerden waren, Sarina, Caro, Gaby en Melanie, maar er zullen er zeker meer rondlopen hoor. Want ik heb niet eens die iets oudere Bulgaarse (25+) dames gevraagd, dus tel uit je winst.

Kortom voor wie moe is en niet te ver wil reizen een goed alternatief. Nogmaals geen OA club, maar zoals ze zelf zeggen een keuige FKK/Saunaclub, dus ga het niet verpesten voor anderen en vraag de dames discreet. Vanzelfsprekend nooit opeisen, niet iedereen doet het met iedereen, mannen!! :ugeek: Maar geheimzinnig hoef je er niet over te doen, het staat immers gewoon op de kaart :oops:

smouse

Snuffelaar
27 mrt 2015
6
0
Op de site staat bij de dames onder het kopje Temperamente: vaak het woordje tAbulOs :D

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Een goede lezer heeft vaak aan een half woord en in die geval twee letter voldoende :mrgreen:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89

Op de kaart staat 50 euro, maar heb er al voor 30 euro extra gehad.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Net terug uit van Goch. Het was rustig qua heren, maar veel dames. Omdat het rustig was kon ik stiekem wat rond vragen. Ennnn weer een nieuwe AO topper indekt, namelijk Gaby een hete Bulgaarse. Verder met voor mij twee bekende Roemeense spetter AO gedaan, zonder probleem. Maar deze twee blijven even bij Mart onder de pet, te lekker en ik ken ze al zo lang dat ik niet in 1x stuk wil gooien waar ik in geïnvesteerd heb :evil:

Kortom in deze club veel mogelijk met respect en tact. Wat hier niet werkt is de dames direct met AO benaderen. Laat het in het spel gebeuren en de kansen nemen enorm toe. Het is geen standaard AO club dus met beleid mannen anders is het feest zo voorbij hier en deelt Mart zijn geheimpjes niet meer zo snel :twisted:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Oke, laten we er allemaal steeds 1 prijs geven :D
Ik zie en voel Olivia al heel veel jaren....en ja altijd gaan we bare.....vroeger nog heel gewoon haar poesje vol te spuiten, genoot ze van, echter laatste tijd wil ze liever niiiiiii
maar tja be naughty men :mrgreen:
en uit eindelijk vindt ze toch heerlijk als het geil uit haar poesje druipt.....

wie geeft nu een naam prijs zodat ik en jullie haar gelukkig mogen maken.... :shock:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
ojaaa, hoe ziet Gaby eruit?
staat niet op website met kaartje.....

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
ja link heb ik maar geen gaby op de site :oops:
dus...wie o wie kan haar omschrijven?

verder heren, welke dames nog meer in voor AO

of betekend het dat alle dames welke op kaartje hebben staan tabulos ook echt ao doen?
en welke dames welke niet hebben staan doen het wel zonder?

thx all :lol:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Inderdaad Olivia is een topper. Heeft ook in Freude gewerkt dus bekend met ao, heeft er ook bij van Goch geen enkele moeite mee :cool:

Probeer ook de roemeense Nicole en Michaela eens.... bij mij gingen ze overstag :mrgreen:

Gabi een echt wel knap slanke meid, geen twintig meet maar ontzettend geil op bed :D

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
ggd zei:
of betekend het dat alle dames welke op kaartje hebben staan tabulos ook echt ao doen?

Nee dat betekend het niet. Bij de meeste dames verschild het per klant. Het heeft alles met relatie, verzorging en overkomen van doen. Het is geen standaard AO club waarbij je er bij tabulos vanuit kan gaan. Al is in onze wereld een hoop met geld te koop :eek: :mrgreen:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89

Ik zou zeggen probeer haar eens :). Niet mij type dus niet geprobeerd. Ik heb er nu een aantal gedeeld, nu kijken of andere bezoekers ook geneigd zijn te delen over van Goch :cool:

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Probeer eens Roemeense Sarah/Erika, slank eind 20, haar in een knotje. Komt ook uit het RTC circuit, heeft in Freude, Romantika, Arabella en in de Grimberg gewerkt, alhoewel ze de laatste ontkent. ;)

Andere mogelijkheid is Janette, eind 20 stevige bulgaarse met big boobs, nichtje van de volle milf met roodbruin haar: Gabi. Bood mij in de salon, een compleet AO pakket aan (nzc, azc) voor een uur, konden het niet eens worden over de prijs. Ze zou ook in Villa Venus gewerkt hebben.
http://fkk-vangoch.com/girls/sedcard-janette-10290.html

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
janette , hmmm ga ik eens proberen.
wat is haar meerprijs?
Olivia nooit meerprijs...

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
ik ken Olivia al zo'n 5 jaar zeker.
toen ze nog bij Pauschalclub Bochum was.
altijd meteen vanaf 1e dag zonder gedaan.
alleen mag niet meer in haar spuiten.....geeft ze aan. toch wel gedaan laatste keer kon niet houden. was oke zij ze de lieverd :roll:

Terug
Naar boven