Valesca - Den Haag

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Gisteren ontmoeting gehad met deze Cubaanse trans. Ze zit heel vlak bij Den Haag Centraal, op loopafstand. Afspraak had ik ongeveer twee uur van tevoren gemaakt, maar ze gaf aan dat ik ook 10 min van tevoren al kon aangeven dat ik aanwezig was. Eenmaal binnen even voorgesteld en gauw ging ze al met die mega billen voor me dansen. Gauw gedoucht en het feest kon beginnen.

Ze ging mij eerst heerlijk pijpen waarna we over gingen op zoenen. Lekker veel tongzoenen. Daarna aan haar tieten likken en ook lekker haar asspussy gelikt. Deze was wel wat behaard met van die lichte haartjes die je op een foto of video niet terugziet, maar dat geeft niet. Al gauw wilde ze mijn lul in haar kontkutje hebben. Ze vroeg of ik een condoom wilde hebben, wat voor haar niet per sé nodig was. Ze had zich een week geleden getest en is helemaal clean zei ze. Ik had mijzelf ook een paar maanden geleden getest en sindsdien geen bare seks gehad, dus we gingen er maar lekker voor. Eerst wat in missionaris geneukt gevolgd door mij berijden. Het rijden deed ze niet zo heel aandachtig, omdat ze toen veel wilde tongen. Ze ging toen ineens over op ass to mouth pijpen omdat ze mijn sperma in haar mond wilde. Ik gaf aan dat ik haar asspussy een lekkere creampie wilde geven, dus we gingen over op doggy op de rand van het bed. Lekker hard stoten in die Cubaanse neukgrot. Even nog aan de lul getrokken totdat ik close was, gelijk terug erin en heerlijk die dikke reet goed gevuld met zaad. Wat lekker zeg.

Daarna weer kunnen douchen en nog even gekletst. Ze spreekt redelijk Engels. Ik vroeg tijdens het douchen nog een keer voor de zekerheid of ze helemaal clean was. Ze kon mij haar testresultaat laten zien zij ze, maar ik vertrouwde wel dat het klopt. We hadden verder nog even gepraat over haar werk hier en zoals velen Latijnse transen verblijft zij doorgaans in Spanje.

Ze is zeker aan te raden.

https://www.kinky.nl/advertenties/8690769-valesca#overview

Bijlagen

• Screenshot 2024-07-30 144108.png
    Screenshot 2024-07-30 144108.png
    160,6 KB · Weergaven: 174
  • Screenshot 2024-07-30 144045.png
    Screenshot 2024-07-30 144045.png
    273 KB · Weergaven: 182

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Ik had overigens 100eu voor een half uurtje betaald. Zeker de moeite waard voor zo'n prijsje.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Opletten op je taalgebruik
Voordat iemand verontwaardigd is, ik vraag dit puur vanuit nieuwsgierigheid en interesse....waarom noem je een vent 'ze' en 'haar'? Er zit schijnbaar nog een lul aan, dus een trans is het zeker niet.

Beste @hagelslag,

In feite zou je na jarenlang gebruik van dit forum, beter op je woordkeuze/taalgebruik letten, want de hierna aangehaalde forumregels zijn voor iedereen geldig.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

• Haha
Waarderingen: piet

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Leuke ervaring. Maar ziet er nog echt mannelijk uit. Snap die termen zoals ass pussy nog steeds niet. Tis gewoon reet. Niets meer Niets minder..

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Mooie recensie @Gebruiker1234 en welkom hier.
Was de locatie in de shortstay hotel in de lekstraat?
O ja je hoeft geen aandacht te geven onzinnige vragen: cordon sanitair.

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Het was inderdaad in de Lekstraat @Cumgiver Ik weet niet of je hier de adressen van de dames mag delen in een rubriek, dus ik pm je wel.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Delen van exacte adressen is niet verstandig en volgens mij hier niet toegestaan.

Terug
Naar boven