Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rubberloos zei:Ja ik weet waar ze is gebleven en heb haar nieuwe nummer maar wil haar voorlopig voor mezelf houden :lol:
rockguy zei:Zie link: Als je deze dame bedoeld.
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/544366-geile-katia-ontvangt/default.aspx
Cerato zei:Rubberloos meld dat hij info heeft maar dit niet wil delen. Wel A zeggen en geen B dus.
Dat is zijn goed recht maar waarom dat dan wel melden? Meld dan gewoon niets als je de info voor jezelf wilt houden. Zo komt het idd niet aardig over en lijkt het op mensen beetje ogen uitsteken. Misschien vindt hij dat leuk en bezorgd het hem genot. Nou, geniet er dan maar lekker van. Ik zou volgende keer als ik jou was gewoon niks melden, prettiger voor iedereen.
rubberloos zei:Cerato zei:Rubberloos meld dat hij info heeft maar dit niet wil delen. Wel A zeggen en geen B dus.
Dat is zijn goed recht maar waarom dat dan wel melden? Meld dan gewoon niets als je de info voor jezelf wilt houden. Zo komt het idd niet aardig over en lijkt het op mensen beetje ogen uitsteken. Misschien vindt hij dat leuk en bezorgd het hem genot. Nou, geniet er dan maar lekker van. Ik zou volgende keer als ik jou was gewoon niks melden, prettiger voor iedereen.
Cerato......zou jij iemand info geven die al vanaf april hier zit en nog nooit een dame heeft gedeelt met de rest. Alleen maar " waar is gebleven"
Als je een dame voor jezelf houdt totdat je haar kwijt bent en dan hier hulp gaat vragen dan krijg je van mij zeker geen info. Ik heb geen contact met betreffende dame. Wou alleen ff duidelijk maken dat deze site niet zo werkt. Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.....daar vraag ik ook niet om. Maar als je niet wilt delen dan zorg ik er ook niet voor dat je je kunt proberen te vermenigvuldigen :twisted: