Valentina - Amsterdam

A

Anonymous

Guest
Nzc staat niet aangevink. Er is volgens de advertentie wel meer mogelijk. Wat vraagt ze extra. Want €150 voor een half uurtje en daarbij misschien nog €50 voor nzc maakt t niet echt goedkoop.

Laat ons je ervaring weten als je geweest bent :D

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Valentina 03.JPG
    Valentina 03.JPG
    69,6 KB · Weergaven: 571
  • Valentina 02.JPG
    Valentina 02.JPG
    70,7 KB · Weergaven: 572
  • Valentina 01.JPG
    Valentina 01.JPG
    82,6 KB · Weergaven: 563

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Heren bespaar jullie moeite, want deze snotaap is het niet waard.
TJONGE TJONGE Wat een trieste wijf zeg!!

Afgesproken voor 1 uur €220 all in incl. Ophalen en terug brengen.
Mevrouw was nergens te bekennen, toch naar een app gestuurd na dik 20 minuten wachten.
Half uur later kreeg ik een app met: baby i will come with taxi to your house give me your adres.
You will have to pay the taxi 100 plus 220 and no anal.

Ik heb haar gelijk geblokkeerd, en ja daar zit je dan met je harde staaf zonder een dvp.
Ik heb wat rond gebeld en uiteindelijk is het tropische verassing uit Amsterdam het geworden.
Niet het mooiste meisje uit het klas en ze heeft zeker niet het natste kut onder de dvps.
Maar ja wat wil je ,Ik heb een hele sk pil genomen hard als een paal en geil als een geklopte boter.

Uiteindelijk een heerlijke neukgenot en 3 interne donatie.
Als je tropische verassing uit Amsterdam met baby olie insmeert en een kilo glijmiddel op der poes smeert , is het echt genieten en vooral goedkoop.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Tropische verassing is een stuk goedkoper dan Valentina. Je hebt in ieder geval veel geld bespaart

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
@wceend idd toch nog een aardig bedrag overgehouden.
Ik krijg altijd een gevoel of ik iets heb opgelopen bij haar.
Maar gelukkig nog steeds clean, twee weken terug op soa en hiv getest. Uitslag picobello!!
Voor deze hobby is om de 3 maanden check up een must vind ik persoonlijk.

Terug
Naar boven