vale amsterdam

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
update …

ik ben gegaan en bij aankomst moest ik 5 min wacht

6 min later appt ze 3 min bb

28 later !!!

1 min bb

ontvangst darling/dennerode

ik was vervolgens naar kira geweest die ontvangt 5 min rijden van waar ik was

the end

dirtysanchez

Toogplakker
8 jun 2020
36
44
oh jammer dat je dr niet heb gezien
ik had ook geappt maar ben niet gegaan want ik dacht, dat zullen wel niet haar fotos zijn
ben wel benieuwd of het een lekker ding is of niet

pietje-69

Snuffelaar
2 jan 2026
8
19
de dame bevind zich nu in Utrecht.

afspraak op het laatste moment gemaakt omdat andere dame op het laatst afzegde.
ontvangt in een flat. bij binnenkomst in een pikdonkere kamer had ik een andere dame.
nogmaals de van de voren gemaakte afspraken doorgenomen (NZC + tongzoenen) dit was akkoord en betaald (1H/€200)
eenmaal begonnen een enorm afstandelijke dame die een hele matige blowjob gaf, hierna proberen te zoenen maar dit werd geweigerd.
dame is ook continu in het pools/bulgaars aan het mompelen, absoluut geen Latina dus
nogmaals op afspraken gewezen en toen was het ineens zoenen of CIP, voor CIP gekozen en snel de eerste ronde afgewerkt
hierna zegt ze ineens dat je bij CIP maar 1x in een uur mag komen en zonder CIP het 2x is.
dit vond ik een enorme naaistreek om achteraf te zeggen (ik had van te voren gecheckt of ik 2x mocht en dit mocht over de app)
na 10 minuten opgestaan en mijn kleren aangetrokken, en de helft van mijn geld terugeist omdat ik maar 10 minuten binnen was en afspraken niet nagekomen werden.
de dame begint hierop te schreeuwen en enorm stampij te maken, ik ben blijven zitten en gezegd dat ik niet ging voordat ik mijn geld terugkreeg.
na een hoop gesteggel €50 teruggekregen, en nog even geprobeerd om de andere 50 ook terug te krijgen maar hierna werd de dealer gebeld en ik had geen zin in een confrontatie hiermee. dus mijn verlies maar genomen.
bij het naar buiten gaan deed een andere dame in het huis de deur open en stond daar met een andere klant.

voor mij nooit meer dus.

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
IK mijd zoiezo bulgaarse en latina dames
Met die 2 nationaliteiten heb ik na een paar pogingen tegen beter weten in ontdekt dat bij vooral bulgaars/roma ogende en latina dames toch wel het meeste de service te wensen overlaat

Terug
Naar boven