Vakantie ideeën

Harbare

Toogplakker
12 jun 2017
42
31
Een werkelijk bijzondere ervaring is in frankrijk de camping la ran du chabrier.
Hier komen veel stellen voor een paar dagen of een paar weken. Maar ook mannen en vrouwen alleen zijn hier te vinden. Het is een swingers camping welke zeer goed te betalen is . Er is ook niet veel luxe maar wel bijzonder veel geiligheid de hele dag door. Je kan er met een camper naartoe of in een tentje of je kan er een caravan huren. Sex is er op alle plaatsen in alle vormen en soorten.
Van in de tent tot voor de caravan. In de disco die er iedere avond is. Maar ook bij het water. Sommige organiseren een gangbang of bukkake.
Het is dan ook een 18+camping. Google maar eens naar la ran du chabrier ook op xhamster staan filmpjes. Alles kan en gebeurd daar dan ook.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Zoals ik onder "Europa - Frankrijk - Cap d'Agde en Le Ran" reeds vermeldde : ik ben er eind juni geweest dit jaar, heel gezellige sfeer, verhoudingsgewijs zelfs héél veel Nederlandstaligen! Ik had een weekje dagelijks regen te verduren en zelfs éénmaal onweer. Waarschijnlijk hebben veel Fransen beslist om dieper in het Zuiden te trekken of toch niet naar Le Ran te komen door het redelijk slecht weer. Wel goeie seks gehad maar steeds intiem mét condoom! Wel in een prachtige streek en de ervaring is uniek! Op 1 juli kwamen er meerdere stellen en singles toe, dus de zaterdagavond was al veel actiever maar niet condoomloos hoor! Enfin, waarschijnlijk heb ik een vertekend beeld en zullen juli-augustus drukker worden?

A

Anonymous

Guest
Ik vind het allemaal wat bedroevend hoor Bulgarije en het wordt allemaal overdreven. De enige 2 landen waar ik dames hun kont en kutje zonder rubber mocht volspuiten zijn Thailand en Spanje, veelal gaat het in Spanje over studentes die een bijverdienste zoeken. In het Oostblok wordt toch veel geregeld via een grootschalig pooiernetwerk en ik vind het allemaal wat ontveilig ivm overvallen worden etc. Als je in Thailand wat onderhandeld mag je met wat opleg de ganse nacht een dame zonder condoom neuken in je hotel.

IJsbeertje

Snuffelaar
28 okt 2017
8
0
> The webhosting subscription for this domain: geilevakantie.nl has expired and is pending renewal or deletion.
Dus op de fles gegaan of werd het ze te heet onder de voetjes?

mikey23j

Snuffelaar
7 nov 2015
17
3
Vorig jaar naar Sunny Beach geweest, 15 dagen lang. Gingen elke avond naar de iceberg, de viking etc...)en had bijna elke avond iemand mee, de meeste deden het zonder condoom. Is ook een Nederlandse pub waar ze ook wel geil staan :D. De serveersters in de rustigere cafeetjes zijn ook neukbaar mits je goed met ze flirt ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Sunny beach is goud ,, de taxi's daarzo weten ook vaak wel adressen en dames , met 1 taxichauffeur die mij eigenlijk altijd ree zij ik toen eens" ja is goed regel er maar eens 1 dan maar ik hou niet echt van condooms ;) " de volgende avond kwam ie me toch met een lekkere blonde dame aan zetten jo.. Pff de hele avond vol gepompt voor 400 lev toen 200€ ofzo het stikt er savonds van de hoeren niet normaal..

mikey23j

Snuffelaar
7 nov 2015
17
3
In Sunny beach hoef je toch niet naar de hoeren te gaan man. Loopt toch veel geil vrouwelijk volk rond. Bij Jack's bar liep er 2 jaar geleden een geile serveerster met Carré haarstijl. Rond de 30 jaar. Heeft me 2 avonden gekost om ze zover te krijgen dat ze me ging pijpen op het toilet. Van het een kwam het ander en dan heb ik haar nog bare volgespoten op de toiletten van Jack's bar, tijdens haar uren.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt hellemaal.. Ik dacht toen oke probeer ik dat eens.. Voor de rest in de kroegen discotheeken loopt genoeg rond wat maar al tegraag geneukt wil worden en heb vaak gewoon zonder condoom..

Terug
Naar boven