Uitvloei

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Wat me de laatste tijd opvalt, of toch alleszins duidelijker dan voordien is het feit dat nadat ik klaargekomen ben er nog langere tijd uitvloei (doorzichtig sperma?) blijft komen. Op zich heb ik daar geen problemen mee want dit is redelijk lekker, ik weet er wel raad mee dus. Maar als het een keer echt snel snel moet gaan is dat nu niet echt wenselijk (eventueel vlek in broek?). Nog iemand die dit voor heeft?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Neen, dit is mogelijk een soa

Best eens een test doen indien je ooit bare geneukt heb

Uit je posts leid ik ook af dat je bi bent en mmm sex hebt, dus zeker een test doen pastore

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Nou je t zegt... echt over nagedacht had ik nog niet, maar t was me de laatste tijd ook opgevallen na mn eigen climax. Soms wel, vaak niet. Wellicht komt t met de jaren?

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Heb ik ook altijd hoor, soms kwartier na het klaarkomen, soms pas een uur erna. Zo een stukje dat nog in je buisje zat en er niet uitgespoten is geraakt. Als je eens goed pist is t weg.

Helemaal geen soa overigens dat . Ik vind t supervervelend. Na t neuken of rukken een vochtig doekje rond me lul voor dat op te vangen

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Ik heb dat ook Pastore69. Is gekomen met de leeftijd denk ik (ben 58).
Vroeger spoot ik echt en veel; tegenwoordig is mijn sperma dikker en de spuitkracht heel wat minder. Toch beleef ik er nog steeds veel plezier aan

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
Wat me de laatste tijd opvalt, of toch alleszins duidelijker dan voordien is het feit dat nadat ik klaargekomen ben er nog langere tijd uitvloei (doorzichtig sperma?) blijft komen. Op zich heb ik daar geen problemen mee want dit is redelijk lekker, ik weet er wel raad mee dus. Maar als het een keer echt snel snel moet gaan is dat nu niet echt wenselijk (eventueel vlek in broek?). Nog iemand die dit voor heeft
Best eens urineren na het klaarkomen.
Of maandverbandje dragen na de seks.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Dit is echt Forum waardig idd 🤮, Valt een beetje onder "vraag het"? stond in de Privé of de Weekend ofzo? CORA? Oude wijven praat in ieder geval.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Je kan dit gedeelte van het forum ook gewoon overslaan als je het niks vindt.
Voor elk wat wils en ik lees sommige topics ook niet omdat ik dat onzin vind.
Als anderen er kennelijk graag iets melden dan is dat toch geen probleem?

Terug
Naar boven