Uitlikken van dame op een GB wel of niet oké

JosNL

Toogplakker
17 mrt 2022
73
41
In een andere chat is door mij een discussie opgestart dat niet bij de betreffende dame thuis hoort dus hier een nieuw topic.

Is het bij een gangbang wel of niet oke als een andere man direct na een donatie die er weer uitlikt.

Mij standpunt is dat ik mij stoor aan het er bovenop zitten en direct toeslaan. Helemaal als die man verder passief is.
Als de organisatie aangeeft dat er iemand (vaak de partner) is die dit graag doet dan gaat het vaak wel in balans en blijft er genoeg sloppy over voor de andere mannen.

Hoe denken jullie hierover?

freexx

Toogplakker
14 jul 2026
37
17
Er zijn er soms die het graag doen, andere keren is er niemand. Ik vind het wel leuk als er nog een hoop zaad in zit. Roeren in de soep.zeg maar 😋

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
119
180
Het is wel irritant als je voorganger net klaargekomen is in de dame en zijn plek afstaat en jij de volgende in de rij bent om lekker in het romige kutje te neuken, dat er dan een gast voorduikt en de kut langdurig uitslobbert.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
664
520
Ja dat geslobber direct als je geneukt hebt heb ik ook vaak een hekel aan. Zitten er vaak alleen maar bij te loeren, liefst met hun neus erop, het zaad uit je pik te kijken. En voor de mannen die het juist wel lekker vinden een gevuld kutje te neuken een tegenvaller. Eens een enkele keer, als de dame al een paar keer is bediend, en dan ook wat overlaten: vooruit, ieder zijn lol. Maar meestal moet het ook nog tot de allerlaatste druppel zo diep mogelijk.

Alleen voor de man van een koppel vind ik dat heel wat anders. Daar weet je van dat dat mede de reden is waarom zij de gb doen. Het voelt zelfs als een wederdienst, hem ook een genoegen te doen. En die mannen weten ook maat te houden, maar zo nu en dan eens. Dat is prima.
Of als is afgesproken dat de man dat als slavenopdracht en/of als cuck telkens "moet" doen. Dan wordt het zelfs geil om naar te kijken.
Als iemand zijn eigen zaad wil oplikken kun je daar ook weing van zeggen denk ik.
Tenslotte kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat de dame het fantastisch vindt niet alleen volgespoten te worden maar ook meteen weer leeggelikt te worden. Net zoals je dames hebt die bij een barebang toch liever een doekje hanteren, al is het maar voor de heren die toch liever een relatief schone dame neuken.
Kan allemaal, en overleg vooraf zou de oplossing kunnen zijn, misschien eens een middenweg.

Heel soms vraagt zo'n fanatieke slobberaar het inderdaad een keer aan de groep of dame. Maar als je dan ja zegt, zien ze dat als je niet oppast als reden het de rest van de gb consequent telkens weer, en na elke neukbeurt te doen.

Dus overleg vooraf zou beter iets uitgebreider kunnen zijn dan alleen een is het goed als... Of de dame, partner of organisator zou vooraf zelf regels kunnen stellen. Of een beetje reguleren: "nu eens even niet".

Het gaat er niet om dat niet-slobberaars niet kunnen áánzien dat mannen zaad oplikken - in elk geval mij maakt dat totaal niet uit. En als de partner het doet is het best geil. Maar de niet-slobberaars vinden- ik ook meestal- een 'vorbesamt' kutje vaak lekkerder of geiler dan een schoongelikt poesje, dus het is de een zijn kink tegenover die van de ander.
Daarom liever een middenweg..

Ik laat het hier even bij, het is allemaal ook weer niet zo'n grote frustratie om er bij te blijven hangen...

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
119
180
Dat is een lang verhaal haha 🤪😉.

Er zijn natuurlijk ook partners van dames die, zodra jij zijn vrouw hebt volgespoten, er direct zelf achteraan willen spuiten. Of de hele tijd aan de zijkant blijven kijken.

Het minutenlang leeglikken van een kutje haalt de dynamiek van de gangbang eruit als er veel mannen met spuitpik klaar staan om de dame vol te pompen. Je zou beter een moment kunnen inlassen waar de dame trots met de benen wijd haar volgespoten kutje laat zien waar veel zaad uitlekt en dat daarna de gelegenheid wordt geboden aan de zaadlikkers om zich tegoed te doen aan het romige kutje uitlikken.

31 aug 2016
1.199
120
In het verleden zijn er gangbang geweest waar ook zo'n pipo het kutje wou uitleveren die werden vriendelijk maar dwingend verzocht om hun ding elders te doen .
De organisatoren vonden het homogedrag en wat er ook al eerder werd gezegd het haal de gang uit de bang .

Je ga naar 1 bare gangbang om het zaad van je voorganger er uit te karnen om ruimte te maken voor jou lading.
Om na de lossing je pik aan te bieden aan de dame om hem af te likken

GroteSpuiter

Toogplakker
29 nov 2017
40
60
Niks mis mee. Laatst was ik in Gent op een bare GB en zag ik zo'n vent bezig met een dame. Ik vroeg toen om mij te volgen en toen ik aan de slag kon bij een dame (klein, zwart haar, Franstalig), en nadat ik mijn zaad in haar gespoten had, gevraagd om mijn zaad uit haar te zuigen. Gelukkig wou de dame meewerken en bleef ze met opengesperde kut liggen tot hij klaar was. Toch geil om te zien :)

Terug
Naar boven