Uitdagen

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Weten jullie of er dames zijn die aan het raam nogal heel uitdagend zijn en hierbij meer laten zien dan eigenlijk wel mag?

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Wat dacht je ervan om eens naar binnen te gaan in plaats van alleen maar voor het raam te geilen :?:

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
@loper en @katwesel... Ben nog paar pas op het forum geregistreerd... Heel mooie verwelkoming moet ik zeggen... Elk heeft zijn eigen vragen en zijn eigen zoektocht... Daar moeten jullie geen zo'n commentaar op geven. Ja, ik heb een heel mooie ervaring opgedaan die nog niet werd besproken op dit forum en zou deze vandaag publiceren maar dankzij jullie zie ik in dat ik dat beter niet doe. Wat doen jullie hier op het forum? Ga dan ook binnen in alle zaken om te weten hoe het in elkaar zit i.p.v. hier zelf te geilen op het forum. Echte egotrippers zitten er hier.... Bedankt...

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Ik loop wel eens langs de ramen Katwesel.

Maar nu wil ik dan wel eens de verhalen van Peterke horen.
Ooh ja en welkom op het forum. :D

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Loper , ik loop idd ook zeer regelmatig langs de ramen en ben ook benieuwd wat onze vriend voor speciaals te melden heeft ;-)
Mogelijk zijn we elkaar weleens tegengekomen

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Vergeet het maar loper en katwesel... eerst de mensen terecht wijzen omwille van een vraag en dan ervaringen willen lezen... wel, ga nu zelf ook binnen en dan heb je het zelf ervaren i.p.v. ervaringen hier te lezen

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
peterke1969 zei:
Vergeet het maar loper en katwesel... eerst de mensen terecht wijzen omwille van een vraag en dan ervaringen willen lezen... wel, ga nu zelf ook binnen en dan heb je het zelf ervaren i.p.v. ervaringen hier te lezen

Sorry peterke, ik reageer niet snel op dit soort discussies.. maar ik sta toch een beetje versteld van je reactie, ik zal uitleggen waarom:

als een nieuw lid, zijn eerste post gebruikt voor een nogal 'vage' vraag, kun je dan ook een oprecht serieus en goed antwoord terug verwachten? Als je iets meer uitleg had gegeven in waarom je de betreffende vraag had gesteld, of als je al een langer lid was geweest waardoor mensen al een beetje beeld gevormd zouden hebben van je aan de hand van voorgaande posts. Dan zouden ze je vraag snappen en zou er waarschijnlijk een veel constructiever antwoord gekomen zijn. Er komt nu 'out of the blue' een nogal aparte ofwel onvolledige vraag, dat werpt naar mijn idee volkomen begrijpelijk een dergelijk antwoord op.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Om even op topic te komen.. ja er zijn meiden die ondanks alles toch graag hun poesje flashen. In gent in ieder geval zeker. Vooral de afrikaanse dames.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Richard verwoordt nu perfect waarom ik met zo'n reactie kwam.

Maar goed, ik laat het maar hierbij en zal vriendelijker zijn tegen nieuwe leden. ;)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
loper zei:
Richard verwoordt nu perfect waarom ik met zo'n reactie kwam.

Maar goed, ik laat het maar hierbij en zal vriendelijker zijn tegen nieuwe leden. ;)

en ik sluit mij hierbij aan .....

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
oke perfect als iedereen het nu snapt zal ik het topic dan opslot gooien voor het weer rel word of gaat het lukken om volwassen te blijven dit keer?

peterke1969

Toogplakker
13 apr 2016
147
123
Hoop dat het topic open blijft en dat er ook leden zijn die wel een positieve bijdrage willen leveren erop...

Terug
Naar boven