Udon/Massage spontane bare: SOA risico's?

Iliasvdb

Snuffelaar
26 sep 2022
14
1
Jep alleen zullen de moderators dat moeten doen. Als ze problemen krijgen zal het niet aan mijn liggen.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Ik heb zelf ook een vaste bare dame bij een reguliere Thaise salon, maar om haar, haar collega's en de eigenaresse niet in de problemen te brengen heb ik die hier nooit genoemd. Het zijn lieve dames die mij goed behandelen, waarom zou ik hen in moeilijkheden brengen, alleen om hier stoere verhalen te vertellen? Niet doen, heren! Niet leuk voor de dames in kwestie en je gooit er ook nog eens je eigen glazen mee in, want voor je het weet staat de gemeente er met zo'n lampje rond te schijnen en gaat de tent maanden dicht, of erger. Beetje gezond verstand gebruiken graag, en dan maar wat minder succes verhalen rondstrooien hier.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Eerlijk gezegd geloof ik er geen snars van dat een Thaise dvp of masseuse bare gaat, want ze zijn zo proper als wat. Topic starter heeft echt een hele dikke duim of is het een leuk stukje wensdenken ;)
Het is mij ook een keer overkomen :love:

30 aug 2025
215
233
Ik ken ook zeker wel 4 Thaise dames die gewoon bare gaan dus zo gek lijkt het me niet.
Ze zijn zeker proper en schoon maar niettemin doen er genoeg bare hoor. Gelukkig wel zou ik zeggen!
Ik zal snel van een dame een recensie plaatsen.

Terug
Naar boven