Udon/Massage spontane bare: SOA risico's?

Borstenlover

Ervaringsdeskundige
12 mrt 2017
310
328
Gaat het over een salon die ook een vestiging in Nijmegen heeft? En……
Kun je in nijmegen dezelfde behandeling krijgen?

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Ja, ben gisteren inderdaad geweest. Kon kiezen uit 3 dames. Wel allemaal wat ouder, maar schst haar rond 40 en sprak ook nog eens nederlands. Naam kon ik niet onthouden.
Na gedoucht op me buik gaan liggen en kleedje erover. Dame gewoon in strakke, zwarte kleding.
Warme olie en alles was lekker aan de achterkant. Vervolgens omdraaien en weer kleedje erover.
Ze was steeds aan het teasen en vervolgens was het kleedje een tentje. Ze zat al een paar keer aan me ballen en lachen, dus had kleedje maar aan de kant gedaan.
Ze kwam naast me zitten en vroeg wat ik wilde. Neuken zei ik. Dit kon niet, maar wel b2b. Oke, ook goed. Was zo geil. Dus b2b en toen werd het pussysliden, soms klein stukje naar binnen, maar verder wilde ze niet. Ze heeft me toen zo klaar gevreven, was wel top.
Next time you get more, kreeg ik te horen, dus ga zeker nog terug.

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
72
36
Ja, ben gisteren inderdaad geweest. Kon kiezen uit 3 dames. Wel allemaal wat ouder, maar schst haar rond 40 en sprak ook nog eens nederlands. Naam kon ik niet onthouden.
Na gedoucht op me buik gaan liggen en kleedje erover. Dame gewoon in strakke, zwarte kleding.
Warme olie en alles was lekker aan de achterkant. Vervolgens omdraaien en weer kleedje erover.
Ze was steeds aan het teasen en vervolgens was het kleedje een tentje. Ze zat al een paar keer aan me ballen en lachen, dus had kleedje maar aan de kant gedaan.
Ze kwam naast me zitten en vroeg wat ik wilde. Neuken zei ik. Dit kon niet, maar wel b2b. Oke, ook goed. Was zo geil. Dus b2b en toen werd het pussysliden, soms klein stukje naar binnen, maar verder wilde ze niet. Ze heeft me toen zo klaar gevreven, was wel top.
Next time you get more, kreeg ik te horen, dus ga zeker nog terug.
Ik had de geluk dat ik binnen in mocht komen de eerste x en volgende keer dat ik kom krijg ik ook meer

Iliasvdb

Snuffelaar
26 sep 2022
14
1
Vandaag ook maar is een bezoekje gewaagd aan deze salon. Werd gemasseerd door een dame van schatting eind 40.

Matige massage net een 5,5 zal ik zeggen, derest was prima. Geen gekke dingen verder.

Mensen die hier vaker zijn geweest en met mij namen kan delen, of wanneer ze aanwezig zijn.
Wil binnenkort nog een tweede keer langsgaan!

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
72
36
Vandaag ook maar is een bezoekje gewaagd aan deze salon. Werd gemasseerd door een dame van schatting eind 40.

Matige massage net een 5,5 zal ik zeggen, derest was prima. Geen gekke dingen verder.

Mensen die hier vaker zijn geweest en met mij namen kan delen, of wanneer ze aanwezig zijn.
Wil binnenkort nog een tweede keer langsgaan!
Heb je ook nergens om gevraagt?

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Misschien iets duidelijker zijn dan er omheen draaien wat er gebeurd is. Heb je nzc gedaan?

Iliasvdb

Snuffelaar
26 sep 2022
14
1
Misschien iets duidelijker zijn dan er omheen draaien wat er gebeurd is. Heb je nzc gedaan?
Laten we daar in dit topic niet al te veel over praten aangezien deze salon voor dat soort dingen geen vergunning heeft. Als je intresse hebt PB maar 😉

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
154
180
Om daar nu nog geheimzinnig over te doen lijkt me een beetje last, niet dan. Het enige dat nu nog helpt is een zootje berichten eruit moderaten.

Terug
Naar boven