Tyna - Antwerpen

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Dan toch eens bezocht.
Ze heeft nu gewoon Alisa zoals haar WA naam.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alisa-super.html

50/80€ voor 15/30min vroeg ze. Ze ontvangt in hetzelfde wat verouderde pand vlakbij het station als de dvp met haar moedervlek op haar voorhoofd (om geen namen te noemen).
Ze is best dik/vlezig en leeftijd lijkt te kloppen. Bij binnenkomst meteen een tongzoen en de vraag of ze ok was en ik wilde blijven.
Ze leek er zelf oprecht zin in te hebben dus dat kwam wel goed dacht ik.
Bij afrekenen vroeg ik om de cd weg te laten, dat was 30 extra.
Over het verder verloop ga ik kort zijn. Ze leek er inderdaad zelf zin in te hebben, lekker tongzoenen, pijpen toetste ze af waar ik het best op reageerde om zo voort te doen, neuken moest ik me inhouden om niet te snel te komen. Ze kon met haar kutspieren leuke dingen doen waardoor ik haar af en toe halt moest vragen.
Ze wilde zelf ook niet dat ik te snel kwam. Uiteindelijk een heel stuk boven de betaalde tijd bij haar gebleven.
Bij het klaarkomen nog een lekkere tijd in haar gezeten waar ze opnieuw haar kutspieren liet werken.
Achteraf nog een douche mogen nemen. Jammer genoeg niet samen. Ze ging zelf na mij in de douche.

Zeker niet de knapste, maar wel een hele lieve en propere dame die er zelf van profiteert te genieten en een gfe geeft. Daarom wel kans op een herhaling

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ben er onlangs nog eens geweest.
Ze herkende me nog en begon me meteen op te vrijen nog voor mn kleren uit waren. Lekker half uurtje met volle inzet.
Omdat we er bij binnenkomst eigenlijk meteen aan begonnen, pas achteraf moeten betalen.
Ik weet het, geen model, maar haar inzet maakt dat allemaal goed

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ben benieuwd of je haar ook inderdaad kan fisten. Wel een geile meid zo te lezen aan je recensie.

Terug
Naar boven