Tyffanny ( vh TS Mulata) - Antwerpen (vh Amsterdam)

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@bigpapa heb ik ook geconstateerd. Echter op de onderste foto in deze post, dat is foto 2 van haar kinky pagina, lijkt deze creampie eerder het resultaat, van bare neuken en spuiten, dan van met cd neuken en vervolgens cd eraf en kliederen.

Mijns inziens is de stap, van door haar zonder condoom te worden gebruikt, of haar zonder condoom neuken, ook zeer klein te noemen. De uiteindelijke keuze, is weliswaar aan haar en haar klant, maar toch vraag ik het me af. Zeker als de €150 p/u een all-in prijs is😋

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ze zit nu in Antwerpen. Ik ga ervan uit dat ze in de Lage Landen, heen en weer reist.

Bouby68

Toogplakker
15 jun 2017
44
2
Blijf hier weg veel beloven en weinig geven doen de goedgelovigen in vrede leven.
Alles kan voor € 200 tot u hebt betaald en dan kan niks meer.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Inmiddels ontvangt Tyffanny D Primo, weer in Amsterdam.
@Beheer topic weer terugzetten naar Nederland?

Nzc95

Snuffelaar
16 aug 2020
16
9
Afgelopen week langs geweest. Heerlijk geneukt in verschillende standjes. Geen condoom gezien en der lekker gewit. Schade €100

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Nzc95 is zij ook klaar gekomen? Of had je daar extra voor moeten aftikken?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Ik denk dat 100 euro een meer dan schappelijke prijs als je ziet wat je ervoor te zien krijgt.:p
Als je dan bedenkt dat sommige 150 tot 200 vragen.
Goed gedaan, Nzc95.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@loperken Voor een uur vraagt Tyffanny €150 hoor. De meesten vragen idd €200. Tyffanny zit dus weer op het pre-covid prijsniveau.

Scorpio_Fuckboy

Snuffelaar
18 dec 2022
1
4
Zondag 25 juni afgesproken met Tyffanny en een heerlijke date gehad (met nog een andere trans en vrouw erbij).. Lekker mij laten neuken zc door Tyffanny en haar ook in haar kont geneukt zc. Daarna heerlijk haar melk over mijn gezicht gekregen en ik over haar lekkere borsten gespoten. Mij ziet ze zeker nog terug. Een heerlijke shemale. Echt de moeite waard!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Dit bericht is gerapporteerd.
In de hoop dat ze terug zou keren naar met name Amsterdam, zocht ik op Google. Wat blijkt uit de socials van Tyffanny; ze timmert in haar Braziliaanse thuisstaat, politiek en als lhgbti+activiste aan de weg. Waar ik haar uiteraard veel succes met wens. Mochten jullie haar socials vinden, niet zo moeilijk, wees respectvol en laat haar met rust.

@Beheer dit topic kan dus defintief op slot.

Terug
Naar boven