Twoo

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
car uit Peer, is ze blond met krullend haar?
ik heb nu chat contact met haar. ga haar vragen om date te hebben bij haar in de buurt.
vraag...... hoe aanpakken om haar te neuken en natuurlijk zonder?

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
ggd zei:
car uit Peer, is ze blond met krullend haar?
ik heb nu chat contact met haar. ga haar vragen om date te hebben bij haar in de buurt.
vraag...... hoe aanpakken om haar te neuken en natuurlijk zonder?

Tja ggd ik denk dat ge van een kale reis gaat thuis komen. NZC is zeker niet bespreekbaar. ken haar daarvoor veel te goed. Gij moogt al blij zijn dat ze wil afspreken. Via TWOO zoekt ze iets anders. Ik ken haar niet van daar...... Stuur een pb en ik vertel je meer

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Donaat zei:
Ik ken haar niet van daar...... Stuur een pb en ik vertel je meer

Als je maar geen onzin gaat verkopen Donaat, ik heb je melding verwijderd omdat het bullshit was!
Als je ergens spijt van heb kan je dat ook gwoon zeggen. Ip adressen die wij hier hebben spreken voor zich !

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Hebben jullie nog tips voor de te plaatsen foto?
Ik ben niet fotogeniek, dus hoe pak ik dit het beste aan?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
in ieder geval geen naakt foto's LOL
nee een leuke actie foto...... iets grappigs..... doe je best :D

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Of ik ben autistisch of ik doe een hoop verkeerd op Badoo of Tinder.

Heb wel mijn gratis bare momentjes gehad hoor. Maar dat was via Knuz, een gratis datingsite.

Is nu helaas volgelopen met fake accounts...

Misschien ga ik Twoo wel proberen.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Nu ook op badoo, maar ik trek alleen maar dames aan die een serieuze relatie willen.....hoe pak ik dit aan?

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
PeeweeHerman zei:
Serieuze dates op Badoo?? Dat is een nieuwe haha
Ze gaan er in ieder geval serieus op in...en zeggen geen "one night stand" te willen.
Kan ik dan toch beter overstappen naar Twoo?

A

Anonymous

Guest
Zo lang ze je niet vragen ivm eerdere teleurstellingen over te stappen naar een betaalde site gaat het goed ;)

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Amigo1 zei:
PeeweeHerman zei:
Serieuze dates op Badoo?? Dat is een nieuwe haha
Ze gaan er in ieder geval serieus op in...en zeggen geen "one night stand" te willen.
Kan ik dan toch beter overstappen naar Twoo?

Twoo zit ook vol DVP's en de serieuze dames zien je niet staan, anders moet je veel geduld hebben en meerdere foto's plaatsen.
Maak je geen illusies, Op Twoo zit ook veel fake. geloof het gestoef van sommigen hier niet. Ik heb er veel ervaring mee. dames die ik van ergens anders ken, en geneukt heb!!!! zien mij op Twoo niet eens staan met mijn nep profief. Pas zelfs goed op of ze rapporteren u... dan is het spelletje gedaan. De DVP' die daar op zitten vindt je ergens anders ook terug

Voormalig lid 881

Snuffelaar
7 jun 2015
10
2
Ik heb nu toch maar eens de gok gewaagd op Badoo, maar hoe pakken jullie dat aan om af te spreken? Ik heb nu o.a. "superkrachten" geactiveerd, maar er zijn blijkbaar nog legio andere extra's die ik moet aanschaffen om serieus wat te kunnen doen. Of toch maar overschakelen naar Twoo?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ben nu betalend lid bij Twoo maar geen succes tot nu toe. Ik kom zelfs geen DVP tegen.....

Iemand tips voor me?

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Eerlijk gezegd, af en toe neem ik wel een premium voor 3 dagen via sms als een target zich aanmeldt. Maar dat zet ik dan ook weer stop als ik haar nummer heb.

Patar

Snuffelaar
29 nov 2015
12
1
Ik ben nu sinds oktober niet betalend lid bij Twoo en heb nu mn 11de dame beet. Eerst paar dagen heet maken via chat en foto en op den duur geven ze je wel nodige info en worden ze botergeil en laten ze zich maar al te graag neuken. Neen, is geen fabeltje; kan je zo een dame of 2 uit Poperinge doorspelen. Heb ook al kutjes tegen Aalst, Maldegem, Kuurne gevuld. Zalig forum

Terug
Naar boven