Twoo

Klereleier

Toogplakker
2 jul 2016
55
0
Twoo.com Edit

In December 2012, Meetic Group bought Massive Media, the parent company of Twoo.com.[6][7] Twoo features matchmaking algorithms that connect users to others based on location and interests. Users are spread worldwide, the site is available in 38 languages. Twoo is also available as an Android, iPhone and Windows Phone app.

In December 2013 the firm launched a new product: the Stepout application where people can find out who likes them nearby.

Reports of ethical and legal issues Edit

TechCrunch reported accusations of Twoo forwarding invitations to its users' email contacts using spamming methods.[8] TechCrunch did a follow-up a year later and maintained that Twoo was still following the same spamming methods as it had reported the previous year.[9] Users of Spring.me, a social questions-and-answers service, were automatically migrated to Twoo's dating service, creating "shell accounts" for the dating site from their Q&A site accounts; this move, along with accusations of fake accounts, has raised ethical and legal questions about the company's conduct.[10][11

Respect

Toogplakker
21 apr 2015
25
3
Welke van Twoo is het?

Ik zie meerdere site's........is het Seniorengeluk?

Mvg. Respect

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
nav de berichten hier maar ook eens een account aangemaakt en €10 over gemaakt voor wat advertisement voor mijn profiel.
inderdaad de afgelopen weken twee nzc ervaringen in het zuiden van het land mogen meemaken. Niet helemaal eerlijk geweest over mijn motieven maarja... vloeken mag ook niet.

Als je bereid bent energie in te stoppen en niet al te selectief bent en in een doelgroep van 40+ te willen investeren is (in mijn geval) succes gegarandeerd.

WC eend

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Ik ben ook eens op Twoo geweest en betaald. Kwam er wat leuke bekende tegen. Maar van sex.... Kom mannen niet zeveren hier.
Nu er zitten wel enkele dames waar ik regelmatig mee afspreek maar heb ze niet via Twoo leren kennen
Met eentje spreek ik regelmatig af lekker ding en meer dan goede sex.... Maar nog eens via twoo waar ik onder een andere naam geregistreed ben was het bij haar noppens... Zo zien jullie wel dat niet alle rozen zonneschijn brengen

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Donaat zei:
Ik ben ook eens op Twoo geweest en betaald. Kwam er wat leuke bekende tegen. Maar van sex.... Kom mannen niet zeveren hier.
Nu er zitten wel enkele dames waar ik regelmatig mee afspreek maar heb ze niet via Twoo leren kennen
Met eentje spreek ik regelmatig af lekker ding en meer dan goede sex.... Maar nog eens via twoo waar ik onder een andere naam geregistreed ben was het bij haar noppens... Zo zien jullie wel dat niet alle rozen zonneschijn brengen
Groot gelijk !

bikdickxl

Snuffelaar
23 jan 2017
6
0
wat zijn jullie ervaringen op twoo en badoo?

ik stond er in 2013 op heb toen een lekker milfje zonder condoom geneukt ze was toen 37

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
bikdickxl zei:

ik stond er in 2013 op heb toen een lekker milfje zonder condoom geneukt ze was toen 37

Dat is ook mijn ervaring....
Leuk 39 jarig colombiaans grietje leren kennen via Twoo een jaar of twee geleden. Neuk ik elke maand wel een keertje. Vanaf de tweede date sex (zc) en vanaf de vierde keer ook anaal. Had ze nog nooit gedaan...... Nu wil ze niet anders meer. Ook eens op het naaktstrand gedaan met zeker 20 toeschouwers. Altijd leuk.
Vrouwen vanaf 40 zijn zoveel geiler!

bikdickxl

Snuffelaar
23 jan 2017
6
0
bbig zei:
bikdickxl zei:

Dat is ook mijn ervaring....
Leuk 39 jarig colombiaans grietje leren kennen via Twoo een jaar of twee geleden. Neuk ik elke maand wel een keertje. Vanaf de tweede date sex (zc) en vanaf de vierde keer ook anaal. Had ze nog nooit gedaan...... Nu wil ze niet anders meer. Ook eens op het naaktstrand gedaan met zeker 20 toeschouwers. Altijd leuk.
Vrouwen vanaf 40 zijn zoveel geiler!

bij mij was gelijk de eerste date sex.... in elk gaatje wou ze geneukt worden ik neuk haar nu nog steeds ze is nu 41

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Dag medewandelaars heb een hele enkele malen afgesproken met een zekere Carine daar noemde ze zich Caroliene. Was ze tegen gekomen op de chat van afspraakjes.com. Ze ontvangt in Hasselt. Ben haar uit het oog verloren. Kan iemand mij via privé bericht laten weten of deze dame nog afspreekt. Ze zit ook op Twoo onder de naam Car uit Peer. op Fb feeft ze ook een apje. Ze reageert niet meer op mijn berichten. heeft iemand van jullie ook al eens met haar afgesproken en kan ik via PB haar gsm nr krijgen heb hem kwijt gespeeld bij de aankoop van een nieuw.

A

Anonymous

Guest
bare-ie zei:
Heb via twoo en Badoo ook al paar leuke vrouwen leren kennen en zijn zeker dames bij die ook lekker zonder willen neuken. Alleen moet je er hier wat meer tijd instoppen en tactisch aanpakken voor het iets oplevert.
Inderdaad. De key is denk ik altijd om je te onderscheiden, zeker als man zijnde. En hoe iemand zich onderscheid wordt bepaald door het gros van de aanwezige mannen.
En ik denk dat je dat doorgaans vooral doet door lef te hebben (dus eerlijk en direct). Een act prik je zo doorheen, dus dat kan alleen maar in je nadeel werken

Ik zou zelf trouwens eerder Tinder dan Twoo of Badoo gebruiken, maar dat is denk ik ook afhankelijk van je leeftijd.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Is deze app alleen gericht op België of staan er ook Nederlandse dames op?

Terug
Naar boven