TV Jennifer bare dump Donderdag 17/3 Vlaardingen

Tvjennifer88

Snuffelaar
20 jun 2021
22
6
Hi guys..
Vanavond ligt deze geile TRAVA Jennifer klaar in Vlaardingen vanaf 19:00. Stats zijn 33/176/75. Lig met mijn ass omhoog, zodat je er meteen in kan. Neuken spuiten en je gaat weer weg…
Heb je interesse? Laat het me weten via:
Kik: gbrxf2

Dikke kus en tot vanavond

X Jennifer X

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hmmmm ik was er voor 19.15. Jij lekker hoerig gekleed in doggy positie eenmaal binnen glee mijn harde pik zo erin en snel spoot ik je vol. Geile zaadslet van me ontzettend bedankt. Mijn harde paal kwispeld ervan.

Xxx Cumgiver

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Jennifer plaats een oproep net als Agnes en Mike om zonder financiële bedoelingen geneukt en volgespoten te worden. Voor de liefhebbers echt een aanrader en dat is mijn eerdere reactie te lezen :p

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Als mannen die er heen gaan toch een vergoeding moeten betalen hoor ik dat graag in pm want dan is het niet de bedoeling.
Als het inderdaad zonder financiële bedoelingen is dan is de advertentie toegestaan.

Groetjes
Barefan

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Barefan,

Jennifer is hier op het forum gekomen om met meer cumdump bulls in contact te komen. Zover ik weet doet ze niet aan betaalde dates en zelfs niet als ze hotel geboekt heeft. Voor de liefhebbers van tgirls binnen deze forum, is zij naar mijn mening een aanwinst.

Cumgiver

Tvjennifer88

Snuffelaar
20 jun 2021
22
6
TV Jennifer.. geil trava baresletje van 33/176-76. Zoekt voor af en toe geile mannen die mij vol komen pompen bij mij in Vlaardingen. Ik lig doggy klaar, je komt binnen, naait me diep spuit mn natte kontkut vol en gaat weer.. ik vraag geen vergoeding!
Dus heb je zin aanstaande Donderdag te komen lozen? Laat het mij weten. Lig klaar in Vlaardingen vanaf een uurtje of 18:00 tot de volgende ochtend.. stuur een kik bij Serieuze interesse en fotos.

Dikke kus
X Jennifer X

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Nou en of Ricky ik ga zeker na werk. Hoe lang hangt van het verkeer af en hoe laat Jennifer kan. Kan om 18:30 zijn of 19:0o Kommie ook meesproeien?

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: topic verplaatst naar correcte rubriek!

Dank aan de melder.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Tvjennifer88

Snuffelaar
20 jun 2021
22
6
Morgen ligt deze bare dumpslet weer klaar in Vlaardingen.. donderdag 03/03 vanaf 18:30

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi moderator team,

Kan je onze vrouwelijke lid uitleggen waar ze haar oproep voortaan kam plaatsen. Ik had vanochtend app contact met haar en begreep dat ze het jammer vind dat haar oproep naar een datum in het verleden is geplaatst.

Misschien een idee om een bericht categorie toe te passen, zoals; ervaring, oproep betaald (met een ideal betaling) oproep niet betaald, algemene reactie, vraag. Als jullie wildgroei van losse oproepen willen voorkomen, dan lijkt me een agenda punt handig, die door een plaats(t)er binnen haar onderwerp zelf aan gepast kan worden. Nog mooier is dat lezers per datum en pagina's de reacties en belevenissen kunnen na lezen.

Tijdens contact met Jennifer, begreep ik dat ze morgen niet kan. Ze wil dit naar volgende week vrijdag 11 maart verzetten. Des te hongerigen haar zaadvragende kut wordt. Laten we 1st afwachten op haar bevestiging.
Kan zijn dat ze neukbulls via andere kanalen werft, want ze was er aardig klaar mee.

CG

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Oooh ging het niet door vanavond? Ik had gisteren nog contact en zei te komen(na jou😋) maar wegens omstandigheden begin avond netjes afgemeld. Dit doe ik met een andere phone en die ligt natuurlijk niet naast mij, dus geen idee wat de reactie was…

Tvjennifer88

Snuffelaar
20 jun 2021
22
6
Geile guys!

Aanstaande Donderdagavond ligt deze bare cumdump TV slet weer klaar in Vlaardingen voor jullie met mijn natte kut.
Je komt binnen, naait me bare, spuit me vol en laat me achter met een volgespoten barekut.
Als jullie zin hebben te komen let me know..! Stats nog een keer.. 33/176/75

Dikke kus Jen xxx

Tot Donderdag

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hmmm mmm,

Kom je kutje graag vullen, zal ik het anaconda vriendje vragen waar we ooit trio mee hadden? Kennen we samen daarna een pilsie drinken.

Xxx Cumgiver

Terug
Naar boven