Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja het is geen Geleenstraat of OZV wal.CWP zei:Net de Zufara Street ingelopen. Wat een teringzooi daar
......

Juist heel veel leden zijn benieuwd naar ervaringen van medewandelaars.Heb heel wat meegemaakt in Istanbul maar aangezien er geen of weinig vraag naar is lijkt het me zonde om een compleet verslag hier neer te zetten, mocht iemand gaan en vragen hebben mag je altijd pb sturen![]()
Ik kom regelmatig in Istanbul en hoe graag fijne adresjes. Ik ben ze nog niet tegen gekomen..Heb heel wat meegemaakt in Istanbul maar aangezien er geen of weinig vraag naar is lijkt het me zonde om een compleet verslag hier neer te zetten, mocht iemand gaan en vragen hebben mag je altijd pb sturen![]()
Heb heel wat meegemaakt in Istanbul maar aangezien er geen of weinig vraag naar is lijkt het me zonde om een compleet verslag hier neer te zetten, mocht iemand gaan en vragen hebben mag je altijd pb sturen![]()
Meer info misschien? Ben wel benieuwd!Rond Taksimplein heb je 2 lounges naast mekaar waar er dames werken, alsof ze klanten zijn.
Het zijn noord afrikaanse, iraanse en dames uit azerbadzjan..prachtige dames met enorme konten.
Wat je ook doet of aanbiedt, ze doen geen bare, zelfs geen pzc