Tunesië

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
wie heeft er ervaring met "wandelen" in Tunesië?
En dan bedoel ik vooral de toeristische gebieden he.
De tips mogen massage salons, meisjes in hotels, ramen, alles dus eigenlijk.
Zowel bare (al twijfel ik er aan of ik het zou doen in het buitenland) als met condoom.

Misschien een van de volgende weken eens een reisje boeken voor wat fun.

Grzz
Barefan

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Tunesie; Hotels. Meest Oost Europese dames. Ga naar een zakelijk hotel, Hilton, Sheraton, Hayatt, etc. Stap de bar binnen. Zonder Condoom; vergeet het maar en vanaf 100,- voor uurtje

Er bestaat zeker prostitutie in bordelen maar deze wereld daar wil je liefst bij wegblijven. Voor je eigen gezondheid.

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Ik ben in Tunesië geweest en heb er toch wat ervaringen opgedaan. Ga naar een massagesalon (zijn er gewoonlijk onder de dekmantel van kapsalon), kleren uit en op een massagetafel krijg je een lekkere massage voor 40 dinar = ongeveer 12 EURO. Wanneer je zelf de dame begint te strelen worden ze al snel geil en voor 100 dinar extra kleden ze zich uit en beginnen ze je ten volle te verwennen. Neuken zonder condoom geen probleem. Ik ga er in september terug naartoe.

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Ik was de laatste keer in Sousse en daar zijn vele van die kapsalons met massage mogelijkheden, gewoon naar binnen wandelen en vragen voor een massage in de massagekamer weet je snel of het mogelijk is. Sommige vrouwelijke personeelsleden in de hotels zijn ook wel gewillig, maar liefst niet in het hotel waar ze werken. Moest iemand zin hebben om mee te gaan laat maar een seintje.

Topgearx

Toogplakker
19 okt 2021
29
5
Steffen zei:
Ik ben in Tunesië geweest en heb er toch wat ervaringen opgedaan. Ga naar een massagesalon (zijn er gewoonlijk onder de dekmantel van kapsalon), kleren uit en op een massagetafel krijg je een lekkere massage voor 40 dinar = ongeveer 12 EURO. Wanneer je zelf de dame begint te strelen worden ze al snel geil en voor 100 dinar extra kleden ze zich uit en beginnen ze je ten volle te verwennen. Neuken zonder condoom geen probleem. Ik ga er in september terug naartoe.

Zijn het mooie, jongere vrouwen?
Heb je daarnaast ervaringen via bv. Tinder opgedaan?
Ik vraag me af hoe gemakkelijk het is om een Tunesische studente te scoren.

Daarnaast vraag ik me af hoe er omgesprongen wordt in een land als Tunesië m.b.t. prostitutie.
Vergelijkbaar met Marokko?
Is het een veilig land?

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Gewoonlijk zijn het mooie dames tussen de 30 en 40 jaar. Eén maal een jongere dame van ongeveer 19 jaar schat ik gehad. Ze vertelde me dat ze nog maagd was maar dat geloofde ik niet en dat merkte ze. Na een tijdje masseren deed ze haar kleren uit en natuurlijk van het ene kwam het andere. Is er veilig wanneer je een kapsalon kiest met massage mogelijkheden en best in de voormiddag dan is er heel weinig volk te bespeuren op de straten en in de omgeving. 15 september vertrek ik naar Sousse en hoop daar weer wat te wandelen. Sommige poetsvrouwen in het hotel willen ook wel wat bijverdienen, maar wel buiten het hotel waar ze werken.

Topgearx

Toogplakker
19 okt 2021
29
5
Interessant. Ik bekijk het even. Voordeel is dat ik frans spreek.

Quote verwijderd.
Gelieve niet te quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.

Mvg Moderatorteam

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Is er nou veel verschil tussen Tunesië en Marokko als het om wandelen gaat? Er is hier een draadje Marokko, maar daar is het al jaren heel stil in.

Er wordt wel gezegd dat die N-Afrikaanse vrouwen geweldig zijn. Wil het dolgraag een keertje proberen. Waar kan ik dan beter heen gaan: Tunesië of Marokko?

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Tunesië vind ik wel goed en het zijn mooie dames. In Marokko met name Agadir en Marrakesh ben ik al geweest maar heel weinig ervaring daar. In Marrakesh denk ik dat je het meeste kans hebt om contact te leggen met mooie dames, zeker wat in de buitenbuurt.

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Hallo medewandelaars. Eind september vertrek ik weer naar Tunesië (Sousse) Hopelijk lekker genieten.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Ik ga in maart of april gaan. Heb totaal geen ervaring met dit soort zaken.
Nog recente tips?

Hoe vind ik deze masagesalons/kapsalons?

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Beste BertBibber, ik vertrek 8 mei voor 2 weken naar Sousse (dan begint het seizoen pas, anders zijn die salons nog niet open). Na een beetje wandelen zie je de uithangborden massage of schoonheidsalon met massage. Vorig jaar hebben sommige van die salons zelf de naam veranderd en er duidelijk bij gezet dat het ook voor mannen was. Eens binnen voor een massage ongeveer 60 Dinar (20 Euro) de rest onderhandelen als je alleen in de massagekamer bent met de dame. Als je vroeg op de dag gaat is het mogelijk dat er maar 1 masseuse aanwezig is en ze meer toegefelijk is daar ze geen controle kan krijgen van een andere masseuse. Eén keer vroeg ook een jonge masseuse ongeveer 20 jaar aan me welke massage en of ik ook haar wilde in gebrekkig Frans. Spijtig was ik er alleen maar voor info. De dag erna terug maar was een oudere dame. Op de massagetafel lag een short, maar die had ik aan de kant gelegd. Naakt op de tafel gaan liggen en het duurde niet lang voor ze met me begon afspraken te maken wat we zouden doen. Van het ene kwam het andere ......... .

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Bedankt Steffen, ik hou het in mijn achterhoofd.
Had sowiezo nog geen exacte datum geprikt om te gaan.

Helpt me enorm dit te weten.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Als je tijdens het uitgaan een dame scoort...kan je die vlot meenemen naar je hotel of wat problematisch?
Ik overweeg eens een weekje Tunesië zeer knappe dames daar...in brussel lopen er veel rond maar daar zelf lijkt het me ook niet super moeilijk wat te scoren.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
begrijp dat de salons pas begin mei open gaan ivm het seizoen. Weet je ook t/m wanneer ze open zijn. Ik wil graag later in het jaar die kant op. En een lekkere massage in Sousse zou wel lekker zijn!

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Scoren doe je er snel maar behandel ze met respect, maar mee naar het hotel nemen is moeilijk, misschien dat een fooi aan de portier kan helpen hihi. Ik ga in oktober terug en de salons zijn dan zeker nog open, de laatste maanden van het seizoen willen ze nog wat extra meepikken en en dus voor ons fijn en minder duur.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Jaren geleden in Sousse geweest en net buiten de Medinah was zelfs een rosse buurt, verscholen achter een muurtje. Je moet het net weten of toevallig langslopen. We zagen dat muurtje en zagen diverse mannen in en uit lopen. Wij waren nieuwsgierig en gingen daar ook heen. Achter het muurtje kwamen we op een soort verpauperd pleintje waar diverse dvp´s hun diensten aanboden in eigen kamertjes/huisjes. De prijs toen was (ik meen) 5 gulden voor een vluggertje. Duidelijk dat daar de mindere dames zaten. Geen idee of dat plekje er nog is.

Steffen

Snuffelaar
28 dec 2021
24
9
Hallo. 1 oktober vertrek ik naar Tunesië Sousse. Is er iemand de laatste tijd nog geweest? Waar en wat zijn je ervaringen. Denk je.

Terug
Naar boven