Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja ervaring mee foto's zijn mooier dan de werkelijkheid vindt ik persoonlijk best wel mannelijk lichaam. Wel erg enthousiast en als ze je leuk vindt gaat ze na jou te hebben gepijpt zc zo blanco op je lul zitten dus daar even opletten.
Dame reist door het land. Zie daarvoor haar kinky pagina (waar ik haar van ken), maar mogelijk ook op andere sites (en ze noemt zich Alice).
Ze zou eind oktober naar Groningen komen, maar dat werd Leeuwarden Moulin Rouge. Foto's zijn soms redelijk recent, andere foto's zijn van toen ze slanker was. In het rode licht van een kamer ziet ze er best leuk uit, maar niet superslank.
Heb haar wel geneukt, maar dat was met condoom. Wel goede sessie, hoewel ik liever een Thaise ladyboy in Oldenburg of Bremen neuk, omdat ik die fysiek aantrekkelijker vindt.
Ik betaalde € 100 en dat was met neuken en geneukt worden en PZC (ik haar, zij mij). Ook dat is in Duitsland goedkoper. Dus ja, ik zou haar best nog wel eens willen bezoeken, maar het is een reservelijst waar ze op staat.