Trio

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Via contact advertentie in contact gekomen met een stel waarbij de man alles vooraf tot het kleinste detail regelde.
Hij zocht een man die zijn vrouw goed zou neuken en lekker vol pompen. Later bleek hij zelf een heel kleine pik te hebben dus dat verklaart het misschien wel.
We spraken af en via de app had ik al te horen gekregen dat ik bij binnenkomst snel haar kutje zou moeten voelen en dat de dame graag hard geneukt zou willen worden.
Ik moest absoluut haar vol spuiten en hij zou het dan eruit likken.
Eenmaal binnen trof ik een wat dikke man en een heel aardig oudere slanke dame met nep tieten en hoerige kleding.
Ik kuste haar, voelde haar kutje en zei dat ze al lekker nat was. We namen plaats op de bank en ik begon gelijk aan haar tieten te voelen. Duidelijk nep en hard maar wel geil.
De dame maakte meteen m'n broekriem los en even later zat ik er zonder kleren en trok ik ook haar truitje uit zodat ik die nep toeters goed kan bekijken.
Het rokje ging omhoog, slipje opzij en kort heb ik haar gelikt.
Daarna m'n pik ff in haar mond en ondertussen wat geile praat want dat was de instructie van haar man (goed zo, zuig maar lekker sletje, dat soort dingen).
Daarna neuken, aangemoedigd door hem om haar goed hard te neuken in diverse standjes. En lang hield ik het niet vol haha. Alle zaad diep in haar kut gespoten waarna de man er snel bovenop dook om haar te likken.
Even later draaiden ze om en ging ze met haar druipende kut op z'n gezicht zitten.
Ze boog voorover om mij helemaal leeg te zuigen.
Dit was wel echt een geile ervaring.
Na een tijdje weer opnieuw voelen en pijpen, werd ik weer hard en heb ik haar nog wat langer kunnen neuken.
Uiteindelijk werd ze door hem geneukt en wilde hij dat ik haar kontje zou neuken tegelijkertijd maar ze gaf duidelijk aan dat ze dat niet wilde. Hij bleef maar zeuren.
Dan vroeg hij om twee lullen in haar kut maar het was echt een iel vrouwtje dus dat durfde ze ook niet.
Ik heb niet aangedrongen dus daar hebben we het bij gelaten.
Gekke is dat hij daarna niet meer reageerde op m'n mails en apps. Was toch echt geslaagd maar goed, genoeg kutjes op de wereld haha

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Men always cause more trouble than they should and who knows maybe she contacts you again without him :lol: :lol: :lol: :lol:

Man this site so needs a react bottom cause I so love this story :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Yes true.
I'm sure she would let me fuck her when he's out.
Unfortunately all contact is through him haha

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Klinkt als een cuck die zijn vrouw niet goed kan verwennen, maar haar nog probeert te overtuigen van de pluspunten van een bull :lol:

Terug
Naar boven