Trio Gangbang

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Hey mensen,

Ik zie in veel topics waaronder ook ikzelf het geil vinden om is een trio of een gangbang te beleven en of om aan mee te doen. En er zijn ook best wel wat dames die er voor open staan om dit te doen.

Mensen vragen dit in topica waarop de moderators groot gelijk dit weghalen en aangeven maak dan een onderwerp bij van alles en nog wat. Ook omdat het vaak op niks uitloopt.

Ik heb het zelf ook mee gemaakt met een ex. Als ze geil was ........ dan luste ze hem wel en in club gebeurde dat ook wel.

Maar om het zo zelf te realiseren was verdomd moeilijk.

Misschien is het een idee om gewoon een groep te regelen die net als vrienden bij elkaar komen waar je een klik mee heb.
Net als met biker buddy allemaal intresse met motoren. Alleen hebben wij een intresse voor seks. Maar film avondje wat drinken als gezellige mensen....... waarom niet en dan wanneer we een gewillige meid vinden kennen we ook wat afspreken.

En mensen die een relatie hebben....... dan hebben wij een Alibi voor je hahahaa.

Nou ik ben benieuwd hoe de mensen hierover denken.

Mvg Bertje

13 mei 2015
1.163
462
Er zullen zeker wel meerdere 'mannelijke' kandidaten zijn, waaronder mezelf.
De opkomst én deelname van 'vrouwelijke' kandidaten, dat lijkt me heel wat moeilijker te realiseren.
Ik volg op en hoop dat dit in 2021 iets geils kan worden.

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Stuur gerust een pb.

Dan wisselen we nummers uit en leggen echt contact.
Maar er zijn ook mensen die paydates willen en dames die een trio willen doen of een voorganger eerst willen laten spuiten. Mmja dan gaan we er dus samen heen dan.

😁

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Helemaal gelijk, count me in. Ben zelf ondertussen al een tijdje bezig een vriendin warm te maken voor een mini gb. Haar man neukt haar saai zegt ze. En vroeger toen we beide ongetrouwd en vrijgezel waren neukte wij er kinky op los. Nu en dan belt ze me en neuk ik haar zo hard ik kan. Ze is erg nieuwsgierig naar meerdere mannen maar is er ook bang voor. En ookal zeg ik haar dat dit perfect vrouwvriendelijk gebeuren zal heb ik de manier nog niet gevonden om haar zover te krijgen helaas.

joe3

Toogplakker
2 apr 2015
35
1
Tof idee
Misschien ook wat afhankelijk van de regio waar je van bent...

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Ik probeer samen met een maat zo al een tijd dames te vinden maar is behoorlijk moeilijk.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Volgens mij hebben we zo al een aardig clubje bij elkaar, wie neemt het voortouw om even een app groep aan te maken? Wil ik overigens meer alle plezier doen als jullie mij je nummer in pb sturen. Ik wil niet mijn snor drukken...:)
Groet

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik kan het niet maken dat mijn whats app continue zou afgaan. Mijn vrouw zal er snel achterkomen dan vrees ik. Ik heb zelf ook nog es bij die meid gepolst mr ik vrees dat het nog ff duurt voor ik ze zover krijg.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Maanden terug kik eraf gesmeten want dat zou verdwijnen maar dat lijkt nu weer DE app te zijn voor zulke zaken.

Voor een gewillig koppel of dame is dit denk ik ook wel safer dan via sj, denk dat hier minder fake aanwezig is. Zeker met de geldende maatregelen.

A

Anonymous

Guest
Lijkt me zalig om te doen, als je de juiste dame kan vinden natuurlijk.
Je mag me altijd een om sturen om te horen of ik vrij ben.
Ik zal het ook in de 'groep' gooien als ik iemand gevonden moest hebben.
Wurmpie

A

Anonymous

Guest
Ik doe ook mee ! Ik ken een (betalende) dame die dit zo doet, en bare al helemaal :)

Terug
Naar boven