Travo/cd/shemale

chocolatecock

Snuffelaar
28 okt 2015
7
1
Carolina-Hoorn
Communiceert echt bagger en denkt de hele tijd dat je een faker kan zijn.
Maar eenmaal bij haar binnen is ze gewoon aardig en lief.
Als extreem volgespoten lippen, een lekkere huge ass en borsten je niet afschrikken is ze een lekker adresje.
contactgevens via pb

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Pia, zie mijn bericht, met haar foto hieronder, heeft inmiddels een leuk paar silicone tieten. Helaas is ze nog niet naar Amsterdam afgereisd. Putten is voor mij gewoonweg niet te doen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Oké nou als die Emily er weer is ga ik eens heen,, wil dat wel eens mee maken.. in haar grotje klaarkomen..

opperman

Toogplakker
29 jan 2021
39
3
Guy,

Heel soms ga ik naar een TS (nooit bare, te risky voor mij)

Toen ik nog in de regio Amstelveen woonde heb ik deze bezocht
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/haarlem/84451-briana-ts
GEwoon prijs betaald voor 30 min, even gezoend en alles, toen pakte zij mijn lul en wilde hem er zo insteken. Ik vroeg om een condoom wat haar verbaasde :)

Dus mannen, ook bij deze kan het voor de liefhebber (hoewel ze er niet mee adverteert)

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
opperman zei:
... enz ...
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/haarlem/84451-briana-ts... enz ...
Dus mannen, ook bij deze kan het voor de liefhebber (hoewel ze er niet mee adverteert)

Uit mijn jarenlange ervaring heb ik geleerd, dat shemales die "met lul vol zaad, of iets in die strekking, of bijvoorbeeld in het Engels, adverteren. Ook vrijwel zonder uitzondering, behalve pijpen zonder, ook zonder probleem ook zonder condoom zijn te neuken.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
bare raider zei:
Oké nou als die Emily er weer is ga ik eens heen,, wil dat wel eens mee maken.. in haar grotje klaarkomen..

Ze is er weer hoor! In de dagshift behalve op dinsdag. Oudezijds Achterburgwal 69b. Herkenbaar aan het hele A4tje met haar naam.

Terug
Naar boven