Transvrouw

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Edit moderatorteam: topic verplaatst naar correcte rubriek.

Weet niet of ik het in de goede groep plaats als het niet zo is mijn excuses daarvoor. Ik ben al een tijdje op zoek naar een transvrouw ( zoals Kelly van big brother) heeft iemand tips of advies voor een transvrouw in Gelderland.

Laatst bewerkt door een moderator:

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Die Sharon uit Wijk en Aalburg, daar ben ik een tijdje geleden geweest. Afspraak was snel gemaakt. Toen ze de deur opendeed, ben ik omgedraaid en onmiddellijk naar de auto gesprint. 100 meter ruim binnen de 10 seconden. Uiterlijk viel zo zwaar tegen. Vroeger (misschien nu nog) adverteerde ze met foto's. Die zagen er nog acceptabel uit, maar lijken in de verste verte niet op hoe ze er nu uitziet.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Die Sharon uit Wijk en Aalburg, daar ben ik een tijdje geleden geweest. Afspraak was snel gemaakt. Toen ze de deur opendeed, ben ik omgedraaid en onmiddellijk naar de auto gesprint. 100 meter ruim binnen de 10 seconden. Uiterlijk viel zo zwaar tegen. Vroeger (misschien nu nog) adverteerde ze met foto's. Die zagen er nog acceptabel uit, maar lijken in de verste verte niet op hoe ze er nu uitziet.
Net even contact met haar gehad, maar ze lijkt geen foto te willen sturen. Heeft om die reden waarschijnlijk geen whatsapp op haar telefoon. Dan maar niet, het oog wil ook wat. Nu ik jou reaktie lees snap ik wel dat ze geen foto´s wil sturen. Voor mij ook een no-go.

Terug
Naar boven