Tranen in mijn ogen vanavond

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Eén van mijn contactjes is overleden, zonet gezien op facebook.
29j, leuke meid ondanks de problematiek die ze al haar hele leven met zich meesleurde.

Ik heb er vorige maand nog mee afgesproken, was altijd €50 dat ze vroeg. Ze zag er op onze laatste date wel uit als een wandelend skelet. Altijd al zeer skinny geweest, maar nu toch dat tikkeltje teveel. Voel me nu schuldig dat ik nooit wat extra heb gegeven. Al wist ik toch dat elke euro naar haar gebruik zou gaan.

10 jaar lang hadden we contact met soms grote tussenpauzes. Laatst vroeg ze of ik wou afspreken maar ik heb haar laten zitten voor een ander.

Ik weet het, ik kon niet voorspellen dat dit zou gebeuren.

Voel me toch effe raar. Zij was iemand waar ik in uiterste nood ging mee afspreken. Toch zit ze in mijn hart, gewoon omdat ze de goedheid zelf was. Zij ging je nooit bestelen of in de zak zetten. Voor die €50 kreeg je 20-30min leuke tijd, soms langer, altijd met de glimlach en zonder geklaag. Misschien had ik beter wat meer tijd genomen om met haar te praten.

Het is moeilijk om mensen die zo diep zitten te helpen, vooral omdat ze zo koppig blijven verder doen.

Ik zal haar missen en vooral blijven meedragen in mijn ❤️.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
1) het was zelfdoding
2)ze was een vriendin
3)ik bepaal de prijs niet, maar zij

@Pastore , ik neem Prep

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Deze tragiek zien we meer in de prosti-scene.

Drugs spelen vaak een rol, maar ook dat blijft een vrijwillige keuze.

Misschien zouden we een draadje moeten opstarten voor de meiden die ons ontvallen zijn. Opdat ze niet helemaal vergeten worden.

Raggendeman1

Snuffelaar
12 mrt 2021
4
6
1) het was zelfdoding
2)ze was een vriendin
3)ik bepaal de prijs niet, maar zij

@Pastore , ik neem Prep
Jou visie op vriendschap vind ik opmerkelijk alsmede zorgwekkend.
Lijk mij verstandiger dat jij je distantieert van kwetsbare vrouwen aangezien jij niet in staat bent om welke reden dan ook een positieve bijdrage te leveren aan deze groep.
Ga hier heel slecht op "fijne vriend"

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Lijk mij verstandiger dat jij je distantieert van kwetsbare vrouwen aangezien jij niet in staat bent om welke reden dan ook een positieve bijdrage te leveren aan deze groep.
👍 ken jij mij of haar, onze geschiedenis. Nee dus, onnozele commentaar hou je beter voor jezelf!

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
769
Wat een gelul

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Misschien raar dat ik het niet begrijp
Wat wil je nu bereiken met dit topic @bare-addict ?
Moeten we een condoleanceregister starten?

Vind het erg verwarrend.
Je schrijft dat er eigenlijk een neukertje van je is overleden, dat je haar altijd voor het wereldbedrag van 50 euro neukte en zegt niet wie. En blijkbaar staat ze dan hier ook niet op het nzc forum beschreven anders lijkt het mij toch fair om dit te melden.
In dit geval weet je toch dat er vragen en meningen komen?
Vooral ook omdat je vol trots verteld dat je haar steeds voor 50 euro neukte. Komt over als werkelijk de goedheiligman die wat voor een vrouw in nood overheeft.

En dan steeds als door een wesp gestoken reageren als iemand er iets van vindt.

Als iedereen hier nu maar zo n topic start dat zijn neukmaatje is overleden of whatever wat willen we daar nu mee bereiken?
Aandacht?

Klinkt misschien negatief maar zie het nut echt niet

Laatst bewerkt:

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Ik vind deze post tamelijk moralistisch.

Dat mag jij zijn natuurlijk, maar dan is dit misschien niet helemaal het juiste forum voor je.

Terug
Naar boven