Torrevieja

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Vandaag eens met de wage op stap geweest in regio Torrevieja.
Op de gekende weg CV-95 (bekende ronde punten) juist voorbij Urbanizacion Los Balcones ( juist voorbij Mercadona) stonden er twee madeliefjes .
Een donker harige en een blondje. Nu dat blondje zag er niet mis uit. Na prijsvraag gedaan te hebben ben ik met haar naar haar appartement getrokken.
Nog niets gevraagd om nzc op dit moment.
Zelfs niet moeten afrekenen op voorhand en na het wasje is zij lekker begonnen met pzc en ik haar boven mij gezet ondanks de hitte om een 69 te kunnen doen. Lekker proper poesje en toen ze schokkend is klaargekomen heb ik haar voorgesteld om nzc (want ze hand C al in de hand).
Dit was geen probleem maar mocht niet in har klaarkomen.
Na de donatie op haar buikje heb ik dan afgerekend en de prijs was niet hoger dan oorspronkelijk gezegd bij kennismaking. 30eur

Nou ik ga er nogmaals heen de komende week.
Proper Roemeens meisje en proper appartementje voor 30eur.

grtjs

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
op zoek naar de bovengenoemde dame, terug op de cv-95 gaan kijken. Geen blonde dame te zien maar een rasechte spaanse.
Eventjes overlegd en voor de,standaardprijs 30€ alles "sin" overeengekomen. Moest wel voor het zingen de kerk uitgaan omdat ze geen water bijhad om haar proper te maken 🤣.

weliswaar in de hitte was het een car date 😱
Tijdens de daad had ze nog een paar keer gezegd om mijn melk op haar buikje te deponeren en ik had haar telkens gezegd"no" 😂
als ik terug in Belziek ben zal ik proberen een fototje te plaatsen want ze heeft me ondertussen uitgenodigd om zondag bij haar thuis tijd door te brengen.

grtjs
makkie

Makke69

Snuffelaar
15 nov 2019
17
0
op advies in spetember eens langsgereden en deze spaanse dame meegenomen bij haar thuis.
weliswaar 100€ voor een uurtje fun
Screenshot_20201109-153719.jpg

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
gisteren nog eens op cv95 bekende rotondes gepasseerd. Christina stond op post en herkende mijn wagen. ze sprong direct recht en kwam bij me zitten in de auto.
zonder enige uitleg begon ze me voorzichtig te tongzoenen en dat bracht mijn kleine vriend op sterkte, haar broekje ging uit en haar poesje met enige metaal versiering kwam te voorschijn. Eventjes gelikt om geuren op te sporen. Ze had nog geen werk gehad veryelde ze me en ik was de eerste die dag.
Ik kon hem gewoon blank zonder overleg erin plaatsen en ze vertelde me direct erbij dat ik intern mocht klaarkomen.
Dit liet ik mij geen twee keer vertellen.
Ik heb haar hiervoor 50€ gegeven en ze was zeer tevreden en ik ook 😄

marwess

Snuffelaar
19 nov 2019
5
5
deze vrouw is denk ik iets mee gebeurd al tijdje niet gezien. Laatste keer dat ik ze zag had ze blauwe plekken etc etc en mishandeld. Hoop niet dat haar iets is overkomen

Terug
Naar boven