Toppertjes achterhouden

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Als een dame er openlijk mee adverteerd valt er niet veel achter te houden. of zie ik iig geen reden toe. Als een dame er niet mee adverteerd en duidelijk maakt dat ze niet wilt dat het openbare kennis word wacht ik liever af tot iemand anders het ijs breekt. Neem bijvoorbeeld Kiera destijds.
@ed-de-bef
Want vergeet niet, als geweten is dat er 1 klant naturel mag en dit gegeven bekend is staat de straat vol met liefhebbers van deze service.
Dit is inderdaad de reden. Ze worden in 1 keer plat gebeld en geappt voor nzc zodra er hier iets gepost word. En dan heb je altijd van die harries die dingen gaan roepen in de trant van HIJ MOCHT HET WEL!! Terwijl dit juist vaak dames zijn die discreet omgaan met hun werk (wat ik erg waardeer dus ook terug geef)

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
@Pietjemeteenrietje
Ik reageer op het eerste deel van uw post.
Wanneer een dvp openbaar adverteert met nzc is het inderdaad te gek om niet te bespreken. Maar ik ga omzeggens niet naar dvp's die er openlijk mee adverteren noch bij dames die hier massaal besproken worden. Ik ben hooguit met een dik handvol dames hier besproken ooit geweest.
Er is eentje die hier besproken word waar ik regelmatig al eens langs ga, en die heb ik zelf dan ook mee besproken hier. Dat is Sweety uit Tienen. En dat meisje doet goed waar ze voor betaald word. Is eerlijk en geeft eerlijke service voor een democratische prijs.
Maar het is geen parel, verre van ...
Een parel is een dame/meisje die je zo zou willen mee naar huis nemen als dit kon. Een dame waar je apetrots mee over straat zou lopen. Een dame die jou het gevoel geeft net dat tikkeltje specialer te zijn, je weet beter maar toch is er dat beetje twijfel in je achterhoofd.
Een parel is een dame die je echt kan laten geloven dat zij zich geeft aan je. Waarmee je kan praten, lachen maar ook een serieus gesprek kan voeren.
Waar je een echte klik mee kan hebben, iemand waarvan je voelt dat die klik er in het echte leven ook kan zijn.
En natuurlijk die een echte zalige vrijpartij geeft, ik zeg vrijpartij en bewust niet seks. Wie het verschil er tussen kent weet echt wel wat ik bedoel. Maar zo'n vrijpartijen krijg je nooit, echt nooit wanneer je als een varken er naartoe gaat. Behandel zo'n dames zoals het moet en je hebt een Picobello adres voor naturel vrijplezier.
Dergelijke dames vind je, heel zeker. Maar die moet je niet achter een raam, op straat of in een bordeel gaan zoeken. Een parel vind je in de privé, zo een dames werken alleen zonder enige inmenging van een derde partij.
En het zijn deze dames die ik nooit zal vermelden hier. Zo'n dames mogen nooit in aanraking komen met bepaalde types die hier massaal vertegenwoordigd zijn.
Ik ben niet achterlijk, ik weet heus wel dat die dames nog klanten hebben die meer mogen dan dat waar ze zich mee voorstellen. Maar die dames zijn vrij om te bepalen aan wie ze die gunst verlenen, eens het geweten is verliezen ze die vrijheid. En met die vrijheid verliezen ze dan ook hun glans en warmte.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Dergelijke dames vind je, heel zeker. Maar die moet je niet achter een raam, op straat of in een bordeel gaan zoeken. Een parel vind je in de privé, zo een dames werken alleen zonder enige inmenging van een derde partij.

Je omschrijft heel pakkend de zgn aan-de-lopende-band-makkelijk-te-vinden-broodhoeren versus de lastig-te-vinden-genietsers die het voor niets of voor weinig doen. Bij de eerste groep ben je een van de velen, bij de laatste groep een van de weinigen.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
zat pareltjes die het niet voor niets of weinig doen hoor ze moeten er sws allemaal van leven anders zouden ze het toch niet doen...

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Sommige pareltjes hoeven er niet van te leven of willen niet als dvp bestempeld worden.

31 aug 2016
1.194
112
De dames die op een advertentie van mij op SJ reageren die ga ik hier ter nimmer nooit niet vermelden .
Er zijn daaronder ook dames die op SJ een advertentie hebben maar geen bare aanbieden .

Nu ik al langere tijd in Italië ben gestationeerd hebben de dames die ik voor mijn verplaatsing heb ontmoet nog steeds bare contact mee als ik een weekendje terug ben.

maar ik speur regelmatig op RL en daar heb ik een aantal dames getroffen die zonder doen maar dit niet in de advertentie hebben staan . Die mij gevraagd hebben dat ik het niet bekend mag maken doe ik dan ook niet !

Er zijn hier te veel die zo'n meid helemaal gek gaan appen .
Waardoor je je eigen ruiten in gooit .

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
De (Vlaamse) milfjes die sporadisch eens ontvangen zijn veruit de beste voor mij. Die doen het niet om van te leven, hooguit voor een zakcentje en moeten het dus niet doen waardoor ze er zelf meestal ook van genieten.
Heel die professionele en zeker de geplaatste dames laat ik in 99% van de gevallen aan mij voorbij gaan.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik had op een moment eindelijk een meid gevonden die niet adverteerde. Ik gaf haar door aan 2 oudere forumleden. Totdaar ging het goed. Dan heeft 1 van hen haar doorgegeven en toen liep het mis. Ook ik mocht nimmer langskomen. Wat wel klote is dzar ze een Belgische jonge dame was

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
En in clubs is ook wel altijd iets te scoren als je geluk hebt.
Vlaamse milf privé dame die je tevoren vastlegt is het beste. Garantie op goede en echte sex, waar je beiden vzn geniet tegen een redelijke prijs.

Terug
Naar boven