Topics in het algemeen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Ik weet niet of het de meeste opvalt maar het gaat nu eigenlijk al 4 weken over ongeveer 20 dezelfde topics

Van peaches Ieper tot katerina en Rita en natuurlijk de soa rubriek

Degene die regelmatig andere onderwerpen, dames, transen posten zijn welgeteld 5 leden!

De rest worden er ja ik weet niet dingen gevraagd die al in het topic staan op een eerdere pagina of de desbetreffende dvp al gepoept heeft die dag, dan komt de opmerking als ze er even niet zijn misschien heeft ze wel een soa die hoor je ook vaak.

Maar geneukt en gerecenseerd wordt er niet nee

Dan Maya Nijmegen er staat nu een dunne Oostblokse prostituée en dat topic maar dat topic is gerecenseerd over de mooie mollige, Zuid-Amerikaanse Maya niet de dunne prostituée die er nu besproken wirdt

Zo enorm worden de topics bevuild ik ga er vandaag een recensie opzetten van een nieuwe dame even afwachten voordat die ook weer vlucht en bezwijkt onder de duizenden appjes.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Het is het internet.
Mensen plaatsen en lezen dingen waar en wanneer zij dat zelf willen.

Niet omdat, waar of wanneer anderen, die niet kunnen verdragen dat men doet zoals zijzelf dat willen.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
@deedydude

Je krijgt 20 topics waarin niks gerecenseerd wordt alleen gezeik continu gezeik het is niet alleen wat iemand wil, sharing is caring er wordt niks gedeeld alleen over dezelfde onderwerpen waardoor ik steeds minder deel en er zijn er een paar dat krijg je

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Niemand is verplicht wat dan ook te lezen. Iedereen kan wie dan ook blokkeren - heet hier "negeren" - met de klemtoon op de tweede "e"; op de eerste, dan beginnen de "wokies" te gillen.

Maar u hebt gelijk. Ik kan alleen maar uitleggen waarom ik persoonlijk niet recenseer. De anderen hebben hun eigen motivaties,

Ik bezoek al geruime tijd één vaste raamdame met wie ik "vleselijke" seks heb. Die dame is totaal onbekend op dit forum en ook in de "wandelgangen" (de werkstraatjes en -pleintjes en de binnenramen) is niet bekend dat zij - althans bij mij - wat rubber uitspaart.

Een bespreking is in mijn ogen "verraad": ik heb haar beloofd erover (en over haar) te zwijgen in alle talen, zelfs in het Nederlands.

Met de andere raamdames die ik wel eens bezoek heb ik minder intensieve contacten. Van gezellig praten tot fellatio. Meestal beide.

Ga ik dat hier melden, ga ik bespreken wat er is voorgevallen, dan hoor ik nu al de ultra-orthodoxe kreten: dit is een forum waar dames worden gerecenseerd die NZC op de voorkant van hun slipje hebben staan. Voor andere dames bestaan er andere fora.

Conclusie: hier geen recensies van mijn hand.

Echter, soms schrijf ik wel eens wat. Want alléén lezen (profiteren van wat anderen schrijven) vind ik ronduit a-sociaal.

Maar ook voor wat ik schrijf geldt: niemand is verplicht wat dan ook te lezen. Iedereen kan wie dan ook blokkeren - heet hier "negeren" - met de klemtoon op ...

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Deze onderwerpen kijk even hoeveel deze afgelopen 3 weken teruggekomen zijn, en kijk ook even wat er in vermeld staat echt gewoon even kijken

En dan zal ik die Marokkaanse die ik afgelopen vrijdag gebeukt heb hier vermelden?

Bijlagen

• IMG_7429.png
    IMG_7429.png
    757,1 KB · Weergaven: 96
  • IMG_7428.png
    IMG_7428.png
    415,7 KB · Weergaven: 89
  • IMG_7427.png
    IMG_7427.png
    463,3 KB · Weergaven: 91

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
De kust is niet meer veilig.
Omdat er altijd gasten zijn die met screenshots rond lopen.

Ik geloof niet dat men gierig is met delen. Elk lievelings dvp word wel eens volgespoten door iemand anders.

Vind alleen jammer, dat men altijd voor anderen verpest.

Zo zijn paar collegas en ik niet meer welkom in rose garden privé huis.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Precies ik ben sinds begin februari bij 6 dames geweest (sommige meer dan 2 keer). 3 zijn hier uitgebreid beschreven, niemand zit op een identieke recensie van mij te wachten en 3 helemaal onbekend hier.
Als ik iets over die laatste 3 vermeld kan ik daarna niet meer bij hun langsgaan.
Dus geen recensies de laatste 4 maanden

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
@deedydude

Je krijgt 20 topics waarin niks gerecenseerd wordt alleen gezeik continu gezeik
Dan moet je vooral nog een extra topic openen om te zeiken over hoeveel er gezeken wordt...

Iets posten/delen enkel omdat men dan vindt dat het anderen hun plicht is hetzelfde te doen is op zich ook redelijk naïef.
Hetzelfde voor leden die denken dat ze interessanter of belangrijker zijn dan leden met minder of geen posts/recensies.

Deel en/of lees wat je wil delen/lezen en laat de rest links liggen, erover zagen levert enkel meer gezaag op, no matter hoeveel argumenten en tegenargumenten er worden bovengehaald.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@Zonder moeite , dat kan natuurlijk best iets vriendelijker zonder dat 'slome' erin. Toch?

Dat je het niet of niet helemaal eens bent met mekaar wil niet zeggen dat je niet meer aardig voor mekaar kan zijn.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Tja, dit is toch internet!? En r staat nergens dat ik ben verplicht recensies neer te zetten. Het is zeker ook vrijwillig om hier rond te hangen, en te lezen wat je jezelf interessant vind.

Het aanbod met dames die nzc is met de tijd aanzienlijk minder geworden. Wat dan gebeurt is dat leden de dames bespreken waar ze weten dat ze wel terecht kan.

Deze forum te serieus nemen is ook niet handig want het is heel luchtig en anoniem. Dat r leden rondhangen die zo genaamd verpest voor andere met screenshots of wat dan ook bij de dames; so be it!
Wederom, het is internet En je kan r toch niets aan doen. Nou ja, het forum verlaten dan, want dan hoef je het niet te lezen. Maar gezien dat je deze draad is begonnen is dat geen optie denk ik.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Handycarp, 4 fun, lekker ding, Bare raider, lekker ding, daveke 31, ikzelf, Amazing, en zo zijn er nog een paar we posten tenminste en zetten er regelmatig een nieuwe dame of trans op maar dat oeverloos gezever in bepaalde topics en heeft niks te maken of iemand interessanter of beter is als hij post nee dat gezeik over bijvoorbeeld zelfs in een topic van anastacia Amstelveen die we hier op het forum allemaal een keer geneukt hebben zelfs daar lees ik van hoe kan er dat in staan.

Waar je kamagra moet halen ( gelukkig niet nodig) krijg je weet ik hoeveel vragen over. BOL.COM staat vol advertenties met van alles en nog wat in die trant kan je zelf toch ook verzinnen zoiets

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Ook kunnen we dan gelijk stats van de leden aan het licht brengen. Want gezien jou "klachten" speelt dat ook wel een grote rol.
Zullen we beginnen met jezelf!? Lid sinds 4 juni 2019, en 694 reacties/recensies geplaatst. Je wil, met jou logica, beweren dat dit allemaal nuttige reacties zijn?
Gezien mijn eigen stats kom ik lang niet in de buurt van die van jou met een paar maanden tussen. Dus ja, je begint een topic zonder eerst te kijken naar je eigen bijdrage, en de hoeveelheid hiervan.

Bijlagen

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    14,2 KB · Weergaven: 62

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Heel simpel ik had er over een 1000 maar met de reset van het vorige forum naar het nieuwe programma zijn er 400 verloren gegaan, en ja allemaal nuttig bijdragend aan een topic ik heb een tip voor je lees ze alle 694 ff heb je wat te doen

Succes

Terug
Naar boven