Ik reageer misschien later op de rest. Niets mis met GR, het is mijn favoriete site naast nzc over dit onderwerp (prostitutie en sex).Allemaal dingen om eens over na te denken, inderdaad. Of er op dit fora al veel minder over ramen werd geschreven, kan ik niet beoordelen. Ik zie bv wel dat er op een ander forum, GR, toch dagelijks bijdragen bijkomen in de topics over
En ja dáár wordt ook regelmatig over nieuwe raamdames gepost.
Nadeel is dat bare voor veel leden not done is. En dat veel dames het zelf ook lezen en dan niet willen weten dat er staat dat ze bare doen. Bij nzc was dat veel minder.
Ik geloof heilig in de kracht van een groot en breed forum zodat er veel info samen komt voor ieder wat wils, en mag best ook allerlei nevendingen (off topics voor wie puur zoekt naar waar zal ik vandaag eens heengaan). Als er maar goede zoekfuncties op zitten.
Aan dat alles vokdoet GR prima, een prima opvolger voor hookers. Daar is het dus wel gelukt "een nieuw forum te starten. Maar of dat ook voir het toch veel selectere nzc geldt? Het beste zou zijn GR te gebruiken en te "coderen" voor bare. Met als probleem dus dat dames dat snel ook door zullen hebben, maar het staat er dan dus niet openlijk voor iedereen dat ze bare doen, dus af te liegen. In de recensie bare aankruisen is denk ik een groter probleem op dat punt.
Grappige nickname trouwens, pula, al snap ik de combi met sigur niet helemaal. Roemeense roots of (net als ik) een zekere fascinatie / voorliefde voor roemeense dames?
Laatst bewerkt: