Topic ramen tippelen gesloten?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Allemaal dingen om eens over na te denken, inderdaad. Of er op dit fora al veel minder over ramen werd geschreven, kan ik niet beoordelen. Ik zie bv wel dat er op een ander forum, GR, toch dagelijks bijdragen bijkomen in de topics over
Ik reageer misschien later op de rest. Niets mis met GR, het is mijn favoriete site naast nzc over dit onderwerp (prostitutie en sex).
En ja dáár wordt ook regelmatig over nieuwe raamdames gepost.
Nadeel is dat bare voor veel leden not done is. En dat veel dames het zelf ook lezen en dan niet willen weten dat er staat dat ze bare doen. Bij nzc was dat veel minder.
Ik geloof heilig in de kracht van een groot en breed forum zodat er veel info samen komt voor ieder wat wils, en mag best ook allerlei nevendingen (off topics voor wie puur zoekt naar waar zal ik vandaag eens heengaan). Als er maar goede zoekfuncties op zitten.
Aan dat alles vokdoet GR prima, een prima opvolger voor hookers. Daar is het dus wel gelukt "een nieuw forum te starten. Maar of dat ook voir het toch veel selectere nzc geldt? Het beste zou zijn GR te gebruiken en te "coderen" voor bare. Met als probleem dus dat dames dat snel ook door zullen hebben, maar het staat er dan dus niet openlijk voor iedereen dat ze bare doen, dus af te liegen. In de recensie bare aankruisen is denk ik een groter probleem op dat punt.

Grappige nickname trouwens, pula, al snap ik de combi met sigur niet helemaal. Roemeense roots of (net als ik) een zekere fascinatie / voorliefde voor roemeense dames?

Laatst bewerkt:

pula_sigur

Toogplakker
22 mei 2026
38
37
Nadeel is dat bare voor veel leden not done is. En dat veel dames het zelf ook lezen en dan niet willen weten dat er staat dat ze bare doen. Bij nzc was dat veel minder.
Ik weet niet echt of nzcforum daar altijd gemakkelijker uit kwam, maar GR heeft wel al een paar jaren erg veel klachten tegen zich lopen, en dat gaat blijkbaar dikwijls over de dingen die jij hier aan haalt. Mogelijk doen zij daarmee zogezegd eerder wat meer negatief tov ncz. Voor een aantal meiden is het net dàt, dat hen tegen GR in het gareel jaagt. Ze willen ter plaatse zelf beslissen of ze met iemand nzc doen, en dan worden die manne soms aggressief als zij niet mogen, en op het forum staat dat anderen wel mogen. Vooral als die gasten wat op hebben of zat zijn, kan dat problemen opleveren. Die dames roepen dan de privacy in natuurlijk, om die publicatie aan te klagen.

In die zin begrijp ik de voorzichtigheid van de huidige baas van nzcforum dan wel, maar ik zie gewoon het verschil tussen de raammeiden en alle anderen, want die kunnen datzelfde probleem hebben. Misschien lezen die veel minder vaak mee of kennen die de fora niet. Zij worden immers 100% beheerd door hun netwerk en ze weten soms niet eens goed in welke gemeente ze nu weer werken. En die gasten van die netwerken trekken zich daar natuurlijk niks van aan.
Grappige nickname trouwens, pula, al snap ik de combi met sigur niet helemaal. Roemeense roots of (net als ik) een zekere fascinatie / voorliefde voor roemeense dames?
Je moet met je pula altijd toch een beetje sigur zijn :) Een uitgesproken voorliefde voor Roemeense meiden en Vlaamse meiden. The best of both worlds. Ook in de liefde :)

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Een tip: in goed georganiseerde raambuurten zoals het Schipperskwartier lopen er shoppingboys rond, die voor de dames allerlei dingen in de winkeltjes gaan halen tegen een kleine vergoeding. Die mannen kennen 'hun' dames en weten wat ze achter de gesloten deurtjes doen, of niet doen. Ze gaan er namelijk met het geld dat ze door hun shopping verdienen, zelf ook neuken. Als je die mannen wat leert kennen, kom je vaak meer dingen te weten dan via een forum.
Het is in alkmaar niet anders, behalve dan dat de shopping boy, "the turkish" voor de meeste dames, een gehandicapte man is die niet supergoed kan praten. Hij zal vermoedelijk ook wel eens verwend worden door de dames. Maar er zijn anderen die super regelmatig op de achterdam komen bijvoorbeeld omdat ze er vlakbij wonen. Die kunnen je van alles vertellen. Maar dat gaat prima via posts en PM's.
Het onderwerp bare komt daarbij overigens niet ter sprake. Daar zijn weer andere mensen voor. Ook weer contact via fora en pms, want deze hebben er niet zo hun dagbesteding. Is alkmaar ook te klein voor. Om dat soort contacten te leggen is wel een forum nodig. Daarom ook is een breder forum wenselijk.

En nee ik kom zelf echt niet wat ongemakkelijk bij een dame naar buiten, eerder tevreden en lichte trots. Of het zou moeten zijn dat ik "overspel pleeg" ten opzichte van een andere dvp in de straat. Maar ik heb er gewoon niets mee om ter plekke live mijn ervaring te delen en het is in alkmaar en andere plaatsen waar ik kom ook niet echt gebruikelijk. Zoals gezegd, bijna altijd plagerige jonge kereltjes van allerlei komaf, die elkaar moeten laten zien wat ze durven en meestal niet eens het geld of de moed hebben bij een dame binnen te gaan. En er meestal ook bot zouden vangen omdat ze alleen met oneerbare voorstellen komen. Zoals: mijn vriend en ik trio voor 25 euro? Een All in voor 15 euro? Hihihihi, lekkere stuk...

En wat grappig al die tips, die voor mijzelf misschien wat als open deuren overkomen maar beslist handig zijn voor beginners, dus waardevol. Hoe lang wandel je al?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven