Top 3 2018

A

Anonymous

Guest
Als aanvulling op het topic 2018 topjaar hier een topic wat betreft de top 3 dames over 2018. In de top 3 vermeld ik de dames die ik hier kan bespreken.

3. Bella, House of Dreams. Gewoon lekker wijf waar je gewoon leuk mee kan kletsen, goed mee doet en er gewoon erg goed uit ziet. Gehoord dat ze iets is aangekomen waardoor ze misschien nog wel lekkerder voor me is. Beetje te wild en gehaast. Maar als je regie meer in handen neemt, wordt het echt interessant. Volgt op gepaste afstand op de nummer 2.

2. Donkere Chinese dame. Van het veel gesproken " 2 Chinesde Dames" topic. Heerlijk, leuk mens. Goede massage, heerlijke sex, intern doneren. Een verademing in vergelijking met andere dames. Gewoon een goed verzorgde, leuk uitziende Chinese dame van middelbare leeftijd. Als je haar ziet verwacht je niet dat je er stomende sex mee gaat hebben. Niets is minder waar. Ze verliest het echter nipt van de nummer 1

1. Blonde Chinese dame. Wat minder knap, maar minstens zo lief als de donkere. Als het toneelspel wat verdwijnt zie je een hele leuke, humorvolle, ontdeugende vrouw. Met haar wat meer een klik dan met de donkere, ondanks het eerder genoemde toneelspel. Ze geniet wel degelijk, net als de donkere, van de sex. Alleen is de ervaring die ik met haar heb wat intenser dan met de donkere. Een trio met de 2 dames gaf de doorslag. Beide op de rug op de massagetafel en om beurten even poesje likken, poesje prikken. De blonde kreeg daar mijn voorkeur. Dat heeft ze bij een vervolgbezoekje een tijdje later weer waargemaakt. Super leuk, mooi mens.

Ben benieuwd naar de top 3 van de andere bezoekers.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
1. Lulu van Haus Butterfly
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=187&t=5846&p=56354&hilit=lala#p56354GFE, een onvermoeibaar sexbeest, en ze kwam zelf klaar !
2. Janina van FKK Arabella
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=1169&p=56351&hilit=janina#p56351Vooral de knuffel achteraf beviel me.
3. Julia van de Antwerpse SKW buurt
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=197&t=339&p=1671&hilit=juliaIdereen die haar kent is het er wel over eens dat ze zo goed is. Ik kick op haar zwoele stem als ze iets zegt in de trant van "Are you all right, my love ?". Jammer dat ze, naar men zegt, gestopt is.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Alicia de geilste en fijnste gesprekspartner, Vanessa de liefste, Jewel de speciale, Betsi de mooiste, Serena de gewoonste, Charelle het lekkerste en mooiste flamousje om te likken, Sylvia de uitgekookte. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hoewel je met zo lijstje altijd voorzichtig moet zijn, sommige dames lezen mee ;) toch het volgende:

Alicia de geilste en fijnste gesprekspartner, Vanessa de liefste, Jewel de speciale, Betsi de mooiste, Serena de gewoonste, Charelle het lekkerste en mooiste flamousje om te likken, Sylvia de uitgekookte. ;) :D

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
De mijne
1- bella hod
2- Elena achterdam
3-Tanja doubletstaat
-pamela hier niet bekent ben haar al een paar jaar kwijt.. :?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Mijn top 3

1 met stip. ANGELA. Haus butterfly. Heerlijke Gfe. Echt uur stomende sex
2 Thais masseuse in den haag.. Waar naam niet van gezegt mag worden. TEDER, LIEF, EN OOK GEIL.
3 Mandy uit Zutphen. Rijpe vrouw maar doet wel alles wat ze beloofd

A

Anonymous

Guest
1. Sarah - Ams Zuidoost
2. Melanie - Hulst/ Wommelgem

Vgm verder buiten deze dames niet bare geneukt in 2018, veelal vooral de zelfde, of dames die niet verdienen in de top 3 te staan. in 2019 maar meer bare!

Terug
Naar boven