Tongen / GFE.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Ik miste dit draadje nog...

Voor mij is sex geen sex zonder lekker zoenen / tongen met wat passie. Als een dame niet wil zoenen of alleen van die snelle mondkusjes knap ik daar echt op af. Uiteraard zorg ik dat ik dat ik fris ben (en rook niet)

Helaas mist dat nogal eens bij de dames van tegenwoordig. Wie kent een dame tot 40j die lekker volop tongt? Nogsteeds erg jammer dat Adelina uit Rdam gestopt is :( , die meid meid kon heerlijk volgas en diep tongen!!

Zero

Toogplakker
18 apr 2015
66
4
Ik wil ze meestal zelf niet tongen/kussen/zoenen/whatever... Ik rook zelf niet en 95% van de dvp roken wel, en vind het echt vies om dat te ruiken/smake/proeven/whatever... :)

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Oww maar de meeste DVP die ik ken gebruiken even een mondspoeling vooraf.... valt dan reuze mee ;)

Nog maar weinig verwijzingen naar dames.... wie kan me verder helpen?

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Voor mij is zoenen toch ook wel belangrijk. Verhoogt de geiligheid (mits goed zoenen) en ik rook zelf ook, dus niet zo heel veel last als de DVP dat doet. Al vraag ik vaak van te voren of het een probleem is. Zo ja, dan poets ik tanden, smintje erin en rook ik niet tot na de date.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Voor mij is goed tongzoenen zeker belangrijk! Is echt een no go als ze dat niet doen of wanneer blijkt dat ze het niet kunnen :)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Voor mij ook zeer belangrijk, ze zeggen altijd dat het geen problem is,
Maar als je dan binnen bent en je geld heb betaald, dan blijkt dat tongzoenen enkel met het puntje van de tong wordt gedaan.

Dus als er dames bekent zijn, die dus echt goed en flink tongzoenen, graag vermelden.

Dit zijn mijn dames die goed tongen:
Karo, Stefani, Sonja en Ilona

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
underkoffer zei:
Voor mij ook zeer belangrijk, ze zeggen altijd dat het geen problem is,
Maar als je dan binnen bent en je geld heb betaald, dan blijkt dat tongzoenen enkel met het puntje van de tong wordt gedaan.

Dus als er dames bekent zijn, die dus echt goed en flink tongzoenen, graag vermelden.

Dit zijn mijn dames die goed tongen:
Karo, Stefani, Sonja en Ilona

Dank je voor de tips! Karo is idd erg lekker... zal er binnenkort weer eens langs gaan ;) ! Op dit moment zijn mijn beste dames op het moment in Dui bij de Grimbergen Sauna... Lily en Kathi kunnen echt heerlijk zoenen! Dames die ik recent bezocht heb zijn hier niet het vermelden waard....

vash123

Toogplakker
14 apr 2016
30
14
Dit is zeker het geval wanneer de dames zich in een privéhuis introduceren het geval.
Vaak is het dan snel een paar kusjes op de wangen. Maar wanneer er dan eentje binnenwandelt en je direct een goede, diepe tongzoen geeft... ja, die laat dan toch de sterkere indruk na.

Het maakt tijdens de seks ook veel intiemer en aangenamer vind ik.

Amazar

Toogplakker
21 apr 2016
30
0
Ben op zoek naar een echte gfe. Een dame die lekker tongzoent enz. , jullie snappen wel wat
ik bedoel.
Het liefst een slanke dame onder de 35, die natuurlijk alles zonder condoom doet.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Amazar zei:
Ben op zoek naar een echte gfe. Een dame die lekker tongzoent enz. , jullie snappen wel wat
ik bedoel.
Het liefst een slanke dame onder de 35, die natuurlijk alles zonder condoom doet.

Dat is een lastige vraag die je stelt...Er is ook zoiets als een klik. Een DVP die jou leuk vindt zal wel met je willen zoenen, wat ze bij een ander niet doet.

Dus als ik zeg dat DVP X of Y tongzoent wil dat niet garanderen dat ze het ook met jou doet!

Zou je een grote/grotere kans op een GFE-ervaring willen hebben, dan zou ik maar sparen voor een retourtje Thailand of Filipijnen. Ik heb in Pattaya (Bangkok niet....veel zakelijker) meermaals een gfe gehad.

Mijn eerlijke antwoord op je vraag,

frankypanky

Amazar

Toogplakker
21 apr 2016
30
0
Ik weet wat je bedoeld frankypanky. Ik ben ook op zoek naar iemand, waar ik een klik mee heb en die ik regelmatig, zeg 2 of 3
keer per maand wil bezoeken.
Dus misschien hebben jullie goede tips, ik zal er dan zelf achter moeten komen of die klik er is.
Maar zoals ze wel is zeggen: niet geschoten is altijd mis ;)

Amazar

Toogplakker
21 apr 2016
30
0
Oja en bedankt voor de tip over de filipijnen en Thailand, maar ik zoek het eigenlijk wat dichter bij huis.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
GFE is het meest misbruikte woord.
Je kan per definitie niet over GFE praten omdat het individueel is.
Het gaat om de 2 mensen die er bij betrokken zijn en elk mens is anders.
Jij snapt mijn GFE nooit ik ik snap jouw GFE nooit.

GFE is een non-issue!
GFE in een advertentie is lariekoek!

Noorman

Amazar

Toogplakker
21 apr 2016
30
0
Noorman ik probeer alleen duidelijk te maken, waar ik naar op zoek ben, en hoop op een paar goede tips.
Zit niet te wachten op een discussie over wat een gfe is.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ik moet eerlijk bekennen dat de meeste GFE's die ik heb meegemaakt met condoom gebruik waren. Ook enkele bare dates, maar helaas die dames zijn niet meer beschikbaar :-(

Afgelopen zaterdag had ik nog een geweldige GFE, met condoom.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Non discussie maar zeker een NON-Vraag.
Anders begrijp je het gewoon NIET!

Noorman

Terug
Naar boven