Tips voor het herkennen van nep-advertenties/oplichting/deuruitwerkers?

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Ik vroeg mij af waar jullie zo al op letten bij het bekijken van de dames.

Ik gebruik google omgekeerd afbeelding zoeken voor foto's. Ik zag ook iemand met als suggestie Yandex, maar ik weet niet of dat echt een betere is.
Verder lees ik vaak dat als een dame alle mogelijkheden aanvinkt in haar ad dat het waarschijnlijk nep is.

Maar wat ik me ook afvraag is of er wat uit de teksten van de ads te halen valt. Bijv compleet Nederlands geschreven tekst terwijl de dame uit oost-Europa komt. En gezicht op foto's.. meestal zie ik dat als een positief teken omdat je dan haar echt ziet, maar kunnen natuurlijk ook zomaar gestolen foto's zijn (maar daarvoor Google/Yandex).

Of op SJ ads met allerlei emoticons, of van die ads waarin ze zichzelf omschrijven dat ze 'zoveel van sex houden' en 'niet kunnen wachten' tot je bij haar op bezoek komt, terwijl de foto poses duidelijk tonen dat deze niet met dezelfde volle overgave zijn gemaakt als ze zich heeft beschreven in de ad.

Natuurlijk zijn er denk ik ook nog eens veel dames die wel nzc aanbieden en het ook doen, maar met een 'sponsje' werken (is dat letterlijk een spons in haar vagina??) of met hun handen je pik tegenhouden zodat je niet te diep gaat etc. ofwel snel cashen, snel de deur uit werken.

Ik denk dat het handig zou zijn om een soort topic te hebben met een leidraad zodat we de ads beter te kunnen anal-yseren.

Ik ben al bij enkele dames langsgeweest waar ik wel goede ervaringen heb deze zal ik ook toevoegen als extra bijdrage aan het forum.

Groeten!

Terug
Naar boven