Tips om een gangbang te organiseren?

ReddendeEngel

Toogplakker
7 mei 2015
34
0
Hey allen,

Ik heb in mijn leven nog maar tweemaal aan een gangbang meegedaan(eenmaal bioscoop, eenmaal hotel), maar loop hier toch al langer mee rond met het fantasie om het eens achter de schermen te beleven. Om zelf een dame(nmc of nzc) te zoeken en advertenties te plaatsen(hier ook vermelden, uiteraard), mailtjes te beantwoorden,...
Het is in eerste instantie een fantasie, nog geen zekerheid of ik dit effectief zou proberen in de nabije toekomst. Het is ook niet de bedoeling me hier aan te verrijken, zo goed als alles van de winst(na aftrekken gemaakte kosten) zou eerlijk gaan naar de dame, alsook een democratische prijs te kunnen aanbieden naar de bezoekers toe.

Het liefste zou ik graag een paar aangename Vlaamse vrouwen van op redlights(met gangbang in mogelijkheden) contacteren en mij informeren naar hun wensen hierin, en proberen de beste samenwerking mogelijk te maken.

Zijn er bepaalde zaken waar ik het beste op zou letten volgens jullie, beginnersfouten? Wat is ongeveer het minimum-maximum acceptabele vergoeding voor een dame die een gangbang houdt?

A

Anonymous

Guest
Als je de ervaringen van de vele gb'ers op dit forum leest, dan zal je al een goed idee krijgen van wat er allemaal kan mislopen bij het organiseren van een gb, denk ik. Maar natuurlijk moet je eerst enkele aantrekkelijke en betrouwbare vrouwen vinden! En als je het aanbod aan bare gb's in Vlaanderen bekijkt, dan zal dat wel niet zo simpel zijn. Dus goed om te horen dat er mensen zijn die initiatief willen nemen op dat vlak!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik kan je al uit ervaring vertellen dat het soms al heel moeilijk is om een trio te regelen laat staan een gangbang.
De dame is het probleem vaak niet en gelukkig inmiddels al wel een paar keer een trio voor elkaar gekregen. Maar vaak komt het tijdstip niet uit van de medewandelaar en of kind is ziek thuis van de dvp of rode vlag steekt de kop op.
Voor a.s. vrijdag was er een mini gb gepland, rode vlag zat er aan te komen dat wisten we en helaas het was er eerder dan gedacht. Dus die gaat niet door.
Inmiddels al wel een klein groepje betrouwbare medewandelaars verzameld en hopelijk zien we elkaar ergens in oktober (vrijdag de 13e?) weer bij dit heerlijke dametje.

Terug
Naar boven