Tips in Rotterdam eo?

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Helaas al regelmatig teleurgesteld in deze regio... veel oostblokdames die alles beloven maar als je pech hebt niet eens op de foto lijken! Over maar niet te spreken over "no cum inside" en zoenen. Enfin, u begrijpt me vast.

Wie o wie heeft er een tip voor in deze regio... ik ben morgen in de gelegenheid om proef op de som te nemen als ze ontvangt :cool: . Over de jaren heen waren er wel enkele heerlijke dames maar die zijn slechts op 1 hand te tellen. Mijn voorkeur wat actievere dame, zoenen, slank tot zon 35 jaar (bv Karo voor de bekende onder ons).

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Verwacht; ergens wel.

Dit mooie forum is toch niet alleen om te schrijven over dames met matige service? Helaas is mijn indruk over R'dam en omstreken dat de kwaliteit van het aanbod een stuk achteruit is gegaan en volgens met mij vele andere medegenieters. Het delen van een dame met een goed bare service niveau is zeker gewenst (mag uiteraard ook via PM).

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Misschien Jordan in Vlaardingen?
Is alleen wel wat ouder dan 35 schat ik zo.
Je moet alleen wel van tattoos houden...
Maar gewillig bare in alle gaatjes...

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Handycarp zei:

Deze heb ik zeker bekeken... qua geilheid zeker goed maar helaas niet m'n cup of tea (iedereen zijn ding uiteraard). Ik ben meer een liefhebber van het girl nextdoor meisje.

Enkele jaren geleden zat er ook net zon geile dame, (wel met minder plaatjes en ik schat iets jonger) in Schiedam / Rotterdam (Katrin) maar helaas is ze gestopt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
cornholio24 zei:
Handycarp zei:

Deze heb ik zeker bekeken... qua geilheid zeker goed maar helaas niet m'n cup of tea (iedereen zijn ding uiteraard). Ik ben meer een liefhebber van het girl nextdoor meisje.

Enkele jaren geleden zat er ook net zon geile dame, (wel met minder plaatjes en ik schat iets jonger) in Schiedam / Rotterdam (Katrin) maar helaas is ze gestopt.

Als je Katrin de russische Katrin bedoelt die is noodgedwongen gestopt. Destijds werd er zelfs op hookers over haar gealarmeerd v.w.b. een niet zo fijne ziekte. Ik kwam graag bij haar maar gelukkig bijtijds niet meer langs gegaan. Moet ergens foto's van der hebben. ;)

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
lekker ding zei:
cornholio24 zei:
Handycarp zei:

Als je Katrin de russische Katrin bedoelt die is noodgedwongen gestopt. Destijds werd er zelfs op hookers over haar gealarmeerd v.w.b. een niet zo fijne ziekte. Ik kwam graag bij haar maar gelukkig bijtijds niet meer langs gegaan. Moet ergens foto's van der hebben. ;)

Ja die, ik weet nog van die berichten en ook ik kwam graag en regelmatig bij haar, ik moet zeggen 1 van de geilste ooit! Uiteraard mezelf na de berichten (zelfs meerdere malen) laten testen en niets aan de hand. Ik heb altijd het vermoeden gehad dat er toen iets anders gespeeld heeft, al doet dat er nu niet meer toe.

Terug
Naar boven