Tippelzone Limburg/Aachen

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Op sexsjobs vind je Sabrina in heerlen

Met haar kun je afspreken

Tippelzone vind je in Aken in het gebied rond Porta lopen altijd hoertjes

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou kijk maar eens goed rond

Je kunt ook je telefoonnummer achterlaten

Dan bellen ze jou wel

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
pietwies123 zei:
Correct

Wat een flapdrol

Een forum leeft alleen als er interactie is. Agressieve reacties zoals de uwe zorgen eerder voor het omgekeerde. Sommige vragen zijn misschien niet zo slim, maar de antwoorden erop zijn soms nog dommer.

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
pietwies123 zei:
Correct

Wat een flapdrol

Hij? Naar mijn mening ben jij juist de flapdrol. Hij stelt naar mijn mening een heel normale vraag. Een vraag waar ik zelf ook al lang mee rondloop en wel eens een antwoord op zou willen hebben. Als Limburger zijnde zou ik best wel eens willen weten of hier in de buurt van dit soort zones zijn. Dan zou ik best wel eens willen gaan kijken wat er dan allemaal staat. Ik heb namelijk nog nooit op die manier iemand meegenomen.

Tot nu toe waren al mijn afspraken via websites zoals Sexjobs. Maarja, dan heb je zin en stuur je iemand een berichtje en dan zit je te wachten op een reactie en pas de volgende dag wanneer je aan het werk bent krijg je een reactie met de vraag wanneer je wilt komen. Zo irritant wanneer je tijd en zin hebt en ze reageren dan niet. Ik zou dus ook heel graag willen weten of er van die plekke zijn waar je gewoon naartoe kunt rijden en dan meteen een dealtje met iemand kunt maken om dan samen naar een rustig plekje te rijden.

Wat mij betreft dus een heel normale vraag. Vervolgens krijgt hij als antwoord dat hij bij Porta moet zijn. Nou, lekker wazig antwoord. Waar staan ze dan precies? Ze zullen niet daar bij de hoofdingang staan, dus altijdbare stelde naar mijn mening een heel normale vraag. Waar staan ze dan precies en op welke tijdstippen? Is dat nu echt zo vreemd om te vragen?

Misschien dat een ander lid onze vragen wel op een normale manier kan beantwoorden, want aan jouw antwoorden hebben we dus echt helemaal niks.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dus voor sommigen moeten we bijdehand zijn.
En deze forum is puur voor de locals van Heerlen en Aken?
Laat ik het een poging doen dmv Google maps, dan kom je suggestief hier uit
porta Möbel
+49 241 189810
https://maps.app.goo.gl/UTBJisnG79c6Vrvr5
Pietwies graag een normaal antwoord waar andere leden naar gevraagd hebben, is het bij meubelzaak Porta in Aken?

CG

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste allemaal

Straathoeren

Tippelen betekent wandelen, in Duitsland heb je in de grote steden de zogenaamde ( laufhausen ) dat Appartement complexen waar de dames een kamertje per dag huren om te kunnen werken.
Tippelzones zijn in Duitsland verboden het wordt oogluikend toegestaan maar als je de verkeerde tegenkomt ben je de Sjaak.

Als je op Google kijkt zie je adressen in overvloed

Kijk op
fickanzeiger.de
Kaufmich.de
Girlsaachen.de
Fickanzeigen.de

Succes

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Pietwies,

Bedankt voor je toelichting, nu kan iedereen begrijpen waar ze in deze omgeving de dames kunnen treffen.

Wens je verder ook Suc6, spanning en sexatie toe.

Cumgiver

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
De Porta ligt tegenover het stadion van Alemania Aachen. De Porta zelf heeft een grote parkeerplaats.
Hoewel ik er vaker ben geweest zijn mij geen tippelaarsters opgevallen, maar misschien heb ik nooit goed gekeken :lol:
Ter info: vlak bij de Porta ligt/lag ook een Privathaus (schuin tegenover de fietsenzaak) 100 meter verderop de straat in.

Terug
Naar boven