Tippelen / Straatprostitutie Nederland

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Hallo mede-wandelaars,

Weet er iemand of er nog tippelzones zijn in Nederland? Ik weet dat er op de Europalaan in Utrecht vroeger iets was ( of is dat er nog? ), en is het daar mogelijk om zonder condoom te neuken?

Weet iemand eventueel andere tippelzones in Nederland? Lijkt me geil om op deze wijze een keer een dame op te pikken in mijn auto. Ben benieuwd :)

markeren

Snuffelaar
29 mei 2016
7
0
Yep, Natalie, een aardige Roemeense heb ik 2 weken geleden zonder condoom geneukt voor 50 euro. Met interne dotatie. Op de europalaan in utrecht dus. Het begint officieel om 19 uur, maar dan is er nog weinig te beleven. Natalie kwam om half 8.

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
markeren zei:
Yep, Natalie, een aardige Roemeense heb ik 2 weken geleden zonder condoom geneukt voor 50 euro. Met interne dotatie. Op de europalaan in utrecht dus. Het begint officieel om 19 uur, maar dan is er nog weinig te beleven. Natalie kwam om half 8.

Oke das niet duur, hoe oud is ze ongeveer en hoe ziet ze eruit / hoe kan ik haar herkennen?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Jaren terug eentje tegen gekomen in Alkmaar net buiten de achterdam liep ze achter me aan en zei of ik niet een meid zocht, jawoor altijd. Was een mooie meid 1.70 lang lang blond haar mooie c cup niet te mager maar ook niet te dik, hup wij in de auto en toen begon ze over pzc nmc . Ik vroeg toen ook nog wel effe over haar verdiensten deze dag nog nouwelijks wat verdiend zei ze " oke "we gaan nu naar mijn huis en ik betaal je 150€ voor pzc & nzc ... Mmm oke was het ,,wat ik eigenlijk niet verwachten,, lekker geneukt en twee keer volgespoten, daarna nooit meer gezien ze werkten overal zei ze nog,, naam vergeten natuurlijk k.u.t :? Jammer.. :cool:

markeren

Snuffelaar
29 mei 2016
7
0
Natalie:
oosteuropees/roemeens uiterlijk
Komt vroeg op de avond aan
ongeveer 30 jaar oud
leuk gezichtje
normaal postuur
donker haar

Ricochet

Toogplakker
8 jan 2017
54
15
Ik weet dat in Amsterdam de tippelzones niet meer bestaan, maar weet iemand of er toch nog gebieden zijn waar vrouwen zich op straat aanbieden? Je mag het via een pm laten weten.

Terug
Naar boven