Tip ( intern klaarkomen )

A

Anonymous

Guest
Voor een ieder die liever een lekkere creampie maakt in plaats van voor het zingen de kerk uit:

De meeste dames die in meegemaakt heb die nzc aanbieden wilden niet dat ik in ze klaar kwam (zo'n 70% is mijn ervaring die dat niet wil)

Op moment dat je bij het laatste standje begint krijg je dan vaak de opmerking om over buik of billen te spuiten. "niet in me klaarkomen / no cum inside" is dan de veel gehoorde opmerking van een dame. Wat ik echter regelmatig mee maak is het volgende:

De dames die dus geen sperma in hun kut willen, laat ik bij het laatste standje boven op me komen. Terwijl ze lekker aan het rijden zijn, geef ik (ruim op tijd) aan dat ik klaar ga komen. Alle dames die ik heb meegemaakt, gingen gewoon door zodat ik mn sperma toch lekker diep in hun kon spuiten.

nb: ik geef dus duidelijk en ruim op tijd aan dat ik ga komen. Dames hebben voldoende tijd om van me af te komen, ik houd ze niet vast of iets dergelijks, maar laat aan hun over wat er op dat moment gaat gebeuren. Ik laat duidelijk merken dat het orgasme er aan zit te komen (ik kom / i'm cumming) Vraag me niet waarom, maar ze laten zich dan toch gewoon volspuiten. Misschien dat de liefhebber hier zn voordeel mee kan doen

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Klopt, dat is mijn ervaring ook. Deze "strategie" werkt echt, ik merk sowieso vaak dat vooraf gezegd is dat je mag klaarkomen in de dame (of trans) maar dat tijdens de daad men het gewoon laat begaan. Vaak vraag ik ook tijdens het neuken of het alsnog mag en meestal mag het dan wel.

Bij Latina's werkt het niet, althans dat is mijn ervaring. Als die het niet willen dan kun je het vergeten, zelfs als ze op je zitten.
Bij de meeste transen mag het vrijwel altijd als je eenmaal bezig bent, die laten zich over het algemeen graag vullen als ze toch al zc bezig zijn.

Maar dat is slechts mijn ervaring natuurlijk.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Klopt, dat is mijn ervaring ook. Deze "strategie" werkt echt, ik merk sowieso vaak dat vooraf gezegd is dat je niet mag klaarkomen in de dame (of trans) maar dat tijdens de daad men het gewoon laat begaan. Vaak vraag ik ook tijdens het neuken of het alsnog mag en meestal mag het dan wel.

Bij Latina's werkt het niet, althans dat is mijn ervaring. Als die het niet willen dan kun je het vergeten, zelfs als ze op je zitten.
Bij de meeste transen mag het vrijwel altijd als je eenmaal bezig bent, die laten zich over het algemeen graag vullen als ze toch al zc bezig zijn.

Maar dat is slechts mijn ervaring natuurlijk.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik vraag van tevoren of ik in ze klaar mag komen. Mag dat niet dan ga ik weer. Maar meestal zien ze (m'n geld) mij liever niet de deur uitlopen en geven ze toe.

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Als je keuze hebt uit dames dan is mijn ervaring dat degene die ietsje ouder zijn en tattoo's hebben eerder geneigd zijn om zich te laten volspuiten.
Verder kan ik bevestigen dat je truc vaak werkt.

Opznhondjes

Toogplakker
14 apr 2017
72
6
Ook ik kan bevestigen dat die truuk van boven werkt.
Ik denk dat ze dan zo geil zijn of zelf op punt staan om klaar te komen dat ze je gewoon door laten gaan.
Ook als je haar in het standaard standje neemt.
Ik maak zelfs pas geleden mee dat ze dan haar benen om me heen slaat terwijl ze aan gaf op haar kutje of in haar mondje te spuiten.
Soms als het lukt verdeel ik het zaad dan ook over de gaatjes. :roll:

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
zorg dat er een klik is.Zorg in ieder geval dat je er verzorgd uit ziet en lekker ruikt. Je hoeft er heus niet uit te zien als george cloony. ben beleefd dring niks op . Als aan alle voorwaarde is voldaan en de dame is voldoende geil dan gaan die dingen gewoon vanzelf. geen 100 % slagingskans maar mij al div keren overkomen. Ik val op dames van mijn eigen leeftijd 45 plus. daar is de kans groter bij. Vooral bij dames die slikken.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
SS_Trunks zei:
Ik vraag van tevoren of ik in ze klaar mag komen. Mag dat niet dan ga ik weer. Maar meestal zien ze (m'n geld) mij liever niet de deur uitlopen en geven ze toe.
Zo doe ik het ook tegenwoordig, duidelijke afspraken maken, voordat je betaalt, zo niet dan loop je weg.
Doe je dat niet, dan is de kans groot dat je op het laatst te horen krijgt, dat je niet intern mag klaarkomen.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Uhm misschien ben ik stout maar de eerste straal gaat bij mij altijd naar binnen hoor! :mrgreen:

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik vraag het gewoon niet...

Het is een beetje hezelfde als die soldaat die naar zijn commandant gaat en vraagt of die 25Km loop oefening van morgen met of zonder bepakking is. Wat denk je dat dan het antwoord is. :)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
alphasierra zei:
Uhm misschien ben ik stout maar de eerste straal gaat bij mij altijd naar binnen hoor! :mrgreen:
Hehe, heel goed dat doe ik ook altijd, dat zal ze leren :twisted:

A

Anonymous

Guest
Ben de laatste hand aan het leggen aan een date. Naar eigen zeggen houdt ze van sperma in haar poes, ze neemt de pil, maar is toch nog bang om zwanger te worden. Ze wil zonder condoom neuken, maar ik mag niet intern doneren. Hoe pakken jullie dat aan? Toch je zak leegspuiten in de poes leegspuiten in het heetst van de strijd of beter niet? Iemand hier al ervaring mee bij DVP of gewone vrouwen? Wat hebben jullie gedaan?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
cedric78 zei:
Gewoon spuiten :mrgreen:

Dat zou je kunnen doen maar dan zal het haast wel zeker de laatse keer zijn dat je bij der geweest bent.
Zou het risico niet nemen.

Ik kom ook bij een dvp die is al een tijd geleden verwisseld van pil en is vogens eigen zeggen ooit zwanger geraakt terwijl ze de pil slikte. Ze heeft wel avortus gedaan Dat ze toch zc neukt verbaast me dan weer. Want ja in voorvocht zit toch ook het een en ander. En geloof me als ik in der spuit is het echt afgelopen en dat wil ik op dit moment toch echt niet. ;)

Orakel

Toogplakker
23 jun 2015
55
2
Dilemma inderdaad ...

Voor mij is het lastig, als de lanceerprocedure is gestart, (je voelt dat het eraankomt). om dan nog in te houden.

Verstandig is het om buiten haar te spuiten, om zo nog een keer te kunnen.
Zoals al gezegd, tegen haar wil je lading in haar lossen, zou dan weleens de laatste keer kunnen zijn :-(

Succes.

Grt Orakel

A

Anonymous

Guest
Ben nog altijd in 'onderhandeling' khoop dat ik mn zak in haar mag ledigen als ik het zou doen en t mag nie kan het idd het einde zijn

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Best duidelijke afspraken maken. Als een dame op voorhand (voor de prijsafspraak) aangeeft dat ik niet intern mag klaar komen dan hou ik daar rekening mee. Als ik haar niet overtuigd krijgt tenminste want regelmatig lukt dat bijvoorbeeld met dreigen op te stappen, wat aandringen of nog 20 euro bijgeven ofzo. Dan laten ze het soms toch nog toe. Willen ze echt niet en ik wil de dame toch zonder neuken dan hou ik er wel rekening mee. De tip van de dame je te laten berijden is tijdje terug bij mij niet gelukt, toen ik aangaf te gaan komen sprong de dame in kwestie toch nog tijdig omhoog.

Waar ik wel een hekel aan heb is dat de dames na betaling en tijdens de daad in één keer aangeven dat je niet intern mag komen. Dat heb ik ook al enkele keren meegemaakt en daar heb ik dan ook al enkele keren mijn laars aan gelapt. Soms zijn de dames dan niet gelukkig, maar eerlijk gezegd viel dat telkens nog best mee. Als ze het spel correct spelen en dit op voorhand melden dan zal ik het niet doen, maar last minute na betaling nog mee af komen dan vind ik het een andere zaak en durf ik het toch nog te doen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Alweer even geleden een dametje ontmoet die ivm haar kids niet wilde neuken zonder condoom . Deze dame is beroeps dus ja kom er al regelmatig en ineens was het op een zondagmiddag nadat ik haar weer eens heerlijk had laten klaarkomen . komt me nog eens mijn hoofd nek aangezien haar benen nadien altijd direkt samenknijpt en dan zeer onregelmatig naschokt en ademhaalt . haar klitje is daarna zeer gevoelig en zelf blazen doet haar weer samentrekken . meestal is het daarna even pijpen en vervolgens dan neuken ..... Meestal komt dan direkt het condoom boven water maar dit keer wilde ze pertinent zonder geneukt worden ., en dus geschiede .... helaas zo geil en na een paar stoten in haar warme kutje op haar buik klaargekomen (wilde geen creampie inside en respecteer dat) ondertussen komt ze op haar vrije dag 's avonds weleens langs en drinken en eten we wat en daarna gaan we al vrijend een nummertje maken en al eigenlijk vanaf het begin zowel bij haar als bij mij thuis is het pijpen en neuken zonder en zonder problemen haar kutje volspuiten .... sinds kort mag anaal ook en ja ..... bezoek ik haar op haar werkplek dan is het nu ook geen probleem meer .... Helaas wil ze niet dat ik haar naam noem dus hou ik mij eraan . Kosten niet meer dan een standaard prijs (minimaal half uur of uur zonder extra voor nzc )
Ook in nederland kun je voor leuke prijzen zc neuken en ja het is een kwestie van een "relatie"opbouwen

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Inderdaad je moet een goede relatie opbouwen en geluk hebben. Vooral ook rustig en niet te veel forceren. Per date meer proberen en dan lukt veel:).

Zwaffelen en er tegen aan duwen/ trekken is goede start wat ik weet. Laten ze dat al toe dan kun je ver. Bv. Eerst zeggen bij sms en/of ontvangst met condoom maar daarna alles toch zonder.

Creampie, anale of vaginale, zijn me alleen gelukt bij Tanja en Bieke waarvan iedereen dat weet. Bijna is telkens bij anderen dus op het kutje of kontje; op het gaatje of randje of lipjes:). Ik moet ze altijd waarschuwen want ik spuit hard, ver en veel zonder te stoeven haha.
Stop& Go doen.

Bij mijn vaste krijg ik zelfs iedere keer de reactie omdat ik een cockring= stoffen haarstring (om staartjes te maken hè) draag dat ze denkt dat ik een condoom heb omdat je die ring voelt haha. Haar naam meld ik niet want dat wilt ze niet en we een vriendschapsachtige band hebben welke ik niet graag verknal.

Liever een goede DVP en daar trouw aan, moet wel niet saai worden, dan telkens nieuwe slechte proberen.

Terug
Naar boven