Tip - Eke.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Ben gisteren bij deze geweest.
Heb mij laten verleiden door haar foto's.
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/tip-geeft-thaise-massage.html
Ontvangt in Eke(Nazareth) nabij het centrum in een nieuwe wijk.
Toen ik informeerde naar de mogelijkheden en bedrag,gaf ze aan de telefoon eerst aan,dat sex niet mogelijk was.:(
Na een paar minuten kreeg ik evenwel een sms met de boodschap dat ze niet over de telefoon kon zeggen dat sex wel mogelijk was.:)
Ik vroeg hoeveel dit was voor 30 minuten.Ze gaf aan 110 voor 30 min.
Ik vroeg het adres per sms en ik kreeg dit direct.
Een afspraak gemaakt voor de namiddag.Rond 14u30.
Ik er heen gereden,kwam aan,belde aan,ze kwam open doen,en wat ik zag was niet verkeerd.
Ze kwam wel open doen in een badjas,dus ik had nog niet veel zicht op haar lichaam,maar wat ik al kon zien zag er goed uit.
Haar gezicht is meer dan ok.
Deed mijn schoenen uit onder aan de trap,en dan naar boven.
Op de kamer gaf ik haar het geld en begon mij uit kleden,zijzelf ging naar beneden.
Na een paar tellen kwam ze terug naar boven en ging naar de badkamer.
Ik vroeg of ik naar het toilet kon,ja,zei ze,de deur recht over de slaapkamer.
Na een plasje gedaan te hebben,ging ik naar de badkamer om mijn handen te wassen,en zij stond helemaal naakt in de badkamer zich een beetje te verfrissen.
Wat ik toen zag,was helemaal niet verkeerd.Wat zag ze er goed uit.
Heerlijke grote,weliswaar nepborsten(dat stoort mij helemaal niet,integendeel(y)),een paar tattoos,waaronder een hele grote die haar volledige rug bedekt.(y)
Naar de slaapkamer getogen,mij op bed gelegd,en ze begon eerst met mijn bovenlichaam en pik te reinigen met een washandje.
Na een paar tellen,moest ik mij omdraaien,op mijn buik en begon aan de massage.
Soms eens hard en dan weer zacht.Ook een body to bod deed ze.Heerlijk met haar borsten over mij.
Ik probeerde ondertussen met mijn handen haar kutje te voelen,maar dit lukte niet zo goed.
Na ongeveer 15 minuten massage,mocht ik mij omdraaien op mij rug en ze begon terug mij te masseren.
Toen ging ze mij pijpen,zc en ook zonder handen:).Dat deed ze erg goed.
Mijn pik werd alsmaar harder en harder.
Daarbij kon ik aan haar borsten komen en aan haar grote tepels likken en zuigen.
Na een paar minuten gepijpt te hebben,vroeg ik haar of ik haar mocht beffen.Ze zei:een klein beetje,en ze gaf een veelbetekend lachje.:D
Ze deed een condoom om(dat wist ik dat het mc te doen zou zijn)Mijn pik bleef verbazend hard bij het aandoen van het condoom.
Ze legde zich op haar rug en ik begon eerst terug met haar borsten te kussen en haar tepels te likken.Daar reageerde ze goed op.
Toen afgedaald naar haar kutje afgedaald en ik begon haar te beffen.Ze heeft een heel klein kutje,ik durf de mogelijkheidd niet uitsluiten dat ze ooit een man is geweest.Aan haar stem kan je het niet horen,maar haar nepborsten en klein kutje doen mij twijfelen.
Ze reageerde toch erg goed op mijn beffen.
Na een paar minuten gelikt te hebben,schoof ik mijn pik in haar(weliswaar met een beetje glijmiddel op het condoom),na een paar minuten doorstoten kwam ik toch heerlijk klaar in het condoom.
Ze liet mij uithijgen,en nam mijn pik uit haar en deed het condoom af.Veel baby's zei ze(het was al 8 dagen geleden dat ik nog klaar gekomen was)
Ze reinigde mijn pik met het washandje,ik ging van het bed af en ging terug plassen.
Zijzelf maakte de kamer terug proper,ik kleedde mij aan en ging terug naar beneden.
Bij het buitengaan kreeg ik nog een zoen.
Conclusie,herhalingsgevaar:voor mij wel ondanks het condoom,alleen voor haar borsten en haar tattoos zou ik teruggaan.
En ze is ook zeer vriendelijk.
Volgende keer zal ik in het heetst van de strijd eens vragen om het condoom weg te laten,zien hoe ze reageerd.

Laatst bewerkt door een moderator:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Ben nog eens teruggeweeest,de week van 20/02.
Dezelfde behandeling gehad.
Toen ze mij een condoom omdeed,zei ik haar dat ze het condoom ook mocht weglaten.
Dat zei ze,zou ik nooit doen.Ik ga mijn gezondheid niet op het spel zetten,zei ze.
Erg jammer dus.
Of ik nu nog zal teruggaan,weet ik niet.

Terug
Naar boven